• Anonym (Noisey)

Vem går i strumpbyxor idag?

Vem har på sig strumpbyxor nu?

• Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-01-06 23:47:57 följande:

"tyvärr" är min kuk kanske lite för stor,min sambo klagar dock inte.

Fina strumpbyxor du har beställt! Jag använder bara strumpbyxor i bomull och helst ribbstickade eftersom jag har dom bara för at inte frysa.

Man ska vara nöjd med sig själv det är bra att du är det. Jag kommer beställa de tre färgerna nu väntar jag på de rosa och gula strumpbyxorna vilket min gubbe inte är missnöjd med. Han tycker om att hans fru gillar olika färger och klär sig i det. Jag förstår att du vill ha tjockare det är kallt ute jag klär mig i tunnare för jag tycker om känslan mot huden jag känner mig vacker idag är det snö ute då blir det mina röda strumpbyxor på!

• Anonym (Kvinna)

[quote=77285334][quote-nick]katpiller skrev 2017-01-07 00:27:05 följande:[/quote-nick]Ungefär så.....

Jag sa att jag inte hade någon speciell lust att ta på mig vare sig sådana eller några konstiga långkalsonger. Men om min älskade skulle vilja se mig i tighta lila benkläder, så what the fuck.....lite kan man ju bjussa på....mig stör det inte....[/quote

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-07 09:30:32 följande:

[quote=77285334][quote-nick]katpiller skrev 2017-01-07 00:27:05 följande:[/quote-nick]Ungefär så.....

Jag sa att jag inte hade någon speciell lust att ta på mig vare sig sådana eller några konstiga långkalsonger. Men om min älskade skulle vilja se mig i tighta lila benkläder, så what the fuck.....lite kan man ju bjussa på....mig stör det inte....[/quote

Underbart prova det köp lila och sätt på dig. Känner du dig vacker kommer din älskade tycka om det. Färger är snyggt på män som kvinnor! Vem vet det kanske kan bli en till färg efter det.
  • Anonym (Q utan strumpbyxor)

Jag trodde detta var en tråd om strumpbyxor... Ändå måste somliga ideligen framhäva storleken på sin "bula" också. Vad har den med saken att göra? Och vem bryr sig om storleken på den? Jag bara undrar?

• Anonym (Kvinna)

Idag blev det mina röda lite glansiga strumpbyxor på mig under min jumpsuit. I detta vinterväder som är ute

• Anonym (Kvinna)

Igår satt jag och hittade fler färger på strumpbyxor som jag vill beställa. Kul nu när våren kommer med alla färger som jag kommer ha på mig. Jag såg en kvinna med blåa strumpbyxor igår i mataffären under sin kjol det var väldigt snyggt! Själv kör jag med mina gröna idag. En man i kalasbyxor våga prova fler färger det blir snyggt på dig även om det får bli när du är ensam.

• KarlssonsKalle

Jag är en man som använt sk kalasbyxor många år nu när det är kallt ute.
    Mer praktiskt än långkalsonger.

• Anonym (Kvinna)
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-09 16:25:40 följande:

Jag är en man som använt sk kalasbyxor många år nu när det är kallt ute.

Mer praktiskt än långkalsonger.

Låter varmt och skönt och praktiskt.
  • KarlssonsKalle
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-09 18:18:17 följande:
    Låter varmt och skönt och praktiskt.
    Visst är det!
    Har ett par bruna lite bredribbade idag under, så skönt!

Fina bilder du lägger ut! Men kan du inte fota hela strumpbyxan med byxdelen också?
  • Anonym (Kvinna)
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-10 09:58:43 följande:

Visst är det!

Har ett par bruna lite bredribbade idag under, så skönt!

Fina bilder du lägger ut! Men kan du inte fota hela strumpbyxan med byxdelen också?

Tack Brunt fint. Jag tog ett kort hoppas det duger mina röda strumpbyxor de är jag nöjd över

Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?