Vem går i strumpbyxor idag?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Idag blir det DIM 15 denier i färgen Peppar( Poivre). Halvblank,voile brillant med
förstärkt tå och byxdel. Det senaste är viktigt så att man genom jeansfickan kan känna övergången till byxdelen.
De här är ganska dyra ( 85 och jättesköna mellan hud och byxor. Utseendemässigt är de jämna i färg och lyster men det är inte snyggt med varken hel- eller halvblanka ben. Dessutom kasar de ner i byxdelen mer än de borde.
Stort superplus för känslan mot huden dock om det är den man är ute efter. De är rejält hala.
Jag har på mej ett par svarta tjocka idag. Kanske återkommer med bild under dagen.
Mmm... Vogue Cantrece 20 den. idag. Färgen är den magiska Capri, en ton som flyter ihop med huden perfekt. De här finns i ganska många olika storlekar, så det gäller att välja rätt. Förstärkt i tå, häl och byxa. Plastiga, hala i strukturen och alldeles matta i lystern. Sitter som gjutna i 40-42 på mig. De här är skönheten själv, en smekning mot min hud.
Verkar inte vara många som har strumpbyxor mer än jag nu i kylan...
Har ett par tjockare gråa under idag. Hittade dem för 99kr på HM häromdagen.
Verkar inte vara många som har strumpbyxor mer än jag nu i kylan...
Har ett par tjockare gråa under idag. Hittade dem för 99kr på HM häromdagen.
Jag har olika tjocka strumpbyxor. Jag är rätt frusen av mej och har alltid strumpbyxor under när det är kallare än 4-5+. Nu har det väl i och för sej varit runt noll eller flera minusgrader som idag här på västkusten senaste veckan.
varför inte ett par tjocka strumpbyxor i stället? Mer praktiskt tycker både jag och min tant.