Vem går i strumpbyxor idag?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Absolut, men för allas trevnad (om man ska posta bild) gärna med valfria underkläder under.
Då borde alla brudar som lägger upp bilder på halvnakna bröst och skinkor också klä på sig lite för allas trevnads skull kan jag tycka. Jag vill inte se en röv upptryckt i näsan på mig så fort ett fruntimmer lagt upp en bild.
Man måste dessutom titta riktigt noga för att ens se att det är något naket under strumpbyxorna.
Absolut, jag håller med!
Jaså? Då har min skärm bättre upplösning för jag såg direkt.
Haha ok....
Gillde du det du såg då?
Haha ok....
Gillde du det du såg då?
Oj, det blev ju ett underligt svar. Jag blev avbruten första gången jag skrev, sen var allt borta såg det ut som... Men det var det tydligen inte :D
Ska jag vara ärlig så tänder jag inte på strumpbyxor, men jag respekterar att somliga vill använda dem såklart. Jag är heller inte här för att titta på manslemmar egentligen. Jag tänkte mest på att det kan varaFör mig personligen så tänder jag inte på män i strumpbyxor (inte kvinnor heller för den delen). Själva strumpbyxan ger snarare en motsatt effekt för mig, men jag respekterar att somliga vill både bära dem och titta på andra som har sådana.
Så jag tänkte att det finns väl de som gillar att se på en man i strumpbyxor och då kanske de vill se en lite mer erotisk bild där man bara anar det som är under, men inte tagen på muggen med byxorna runt fotknölarna.
Hudson Pasalong idag. 20 denier med förstärkt byxdel i storlek 38-40. Färgen är Costa Brava,men den spelar ingen roll för andra än mig själv såklart, eftersom jag har dem under jeansen. Mysans sköna och behagliga är de, fast det är ingenting som jag har nåt behov av att visa upp. Tror ingen annan heller vill se den synen.
Åtminstone tycker jag det är groteskt och motbjudande att se män i nylonstrumpbyxor.
Att jag ändå gillar det är och förblir en livslång gåta. Redan när jag var tio år började det. Stunsen, lystern, elegansen av det fjäderlätta materialet var nåt alldeles förtrollande. Som en dimma eller skugga över den släta, jämna och hårfria huden. Det här är praktisk borderline i nån mening. Jag är man och gillar kvinnor.
Det finns ingen önskan att vara eller tycka nåt annat än jag gör. Känner mig sällan missnöjd med vare sig mig själv eller mitt livsöde. Trivs med andra människor som de är. Postar en drömbild ungefär. Ett brutalt bevis. Här är en kvinna som är värd att bry sig om. Hon har förstått livets subtiliteter. Jag behöver aldrig fantisera om henne. Jag vet. Men det vet förmodligen inte hon...