• Anonym (Noisey)

Vem går i strumpbyxor idag?

Vem har på sig strumpbyxor nu?

• Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?
  • Anonym (Q utan strumpbyxor)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-01-03 10:19:33 följande:

Det sk kliande ribbstickade sk kalasbyxorn minns jag också kliade som pojk (då man var tvungen att ha dom).

Numera är dom precis lika sköna som vanliga långkalsonger. Och dom har fram och baksida för att passa formen på män och kvinnor.

Ok, det är ju bra :)

Men jag avstår ändå ;)
  • Anonym (Man i kalasbyxor)
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-03 10:25:39 följande:
    Ok, det är ju bra :)

Men jag avstår ändå ;)
    Du skulle prova! Så varma och sköna!
    Inte alls så som jag minns detta hatade plagg som alla killar använde upp till 10-11års ålder när jag var ung.
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-01-03 11:31:45 följande:

Du skulle prova! Så varma och sköna!

Inte alls så som jag minns detta hatade plagg som alla killar använde upp till 10-11års ålder när jag var ung.

Jag är inte frusen av mig.
  • Anonym (bellinda)

Präktigt mellanbeigea Norlyn i 20 denier under jeansen idag. Som en hyllning till alla lärarinnor, bibliotekarier, receptionister, bankkassörskor och vad de nu har varit, de som trissat och eggat mig under de senaste 40 åren.

Alldeles matta och sträva nylonstrumpbyxor. Skönt kittlande men också bedrövligt kasiga. Tror jag dragit upp dem fem gånger under dagen.

Anonym (bellinda) skrev 2017-01-03 20:14:34 följande:

Präktigt mellanbeigea Norlyn i 20 denier under jeansen idag. Som en hyllning till alla lärarinnor, bibliotekarier, receptionister, bankkassörskor och vad de nu har varit, de som trissat och eggat mig under de senaste 40 åren.

Alldeles matta och sträva nylonstrumpbyxor. Skönt kittlande men också bedrövligt kasiga. Tror jag dragit upp dem fem gånger under dagen.

Ännu en orsak till att jag inte gillar dylika plagg. De sitter aldrig bra och halkar ner ideligen :D

Dom här har jag på mej idag när jag jobbar hemma! Jättesköna och varma!
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-04 07:02:51 följande:
    Ännu en orsak till att jag inte gillar dylika plagg. De sitter aldrig bra och halkar ner ideligen :D
    Kalasbyxor hasar inte ner, numera!
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-01-04 09:31:50 följande:

Kalasbyxor hasar inte ner, numera!

Inte på dina ben kanske. Men på mig halkar alla strumpbyxor ner... Nu för tiden.

Dessutom är de inte gjorda för en kvinna med former. Man ska helst ha stork-ben och en planka till röv. Jag är raka motsatsen!

Testade ett par igår för jag kände mig frusen o var tvungen att gå ut. Jag höll på att få nippran! Varför tog jag inte mina vanliga sköna leggings under istället? :/ Eller inget alls... Det hade varit skönast.
  • Linnea1994
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-04 10:39:14 följande:
    Inte på dina ben kanske. Men på mig halkar alla strumpbyxor ner... Nu för tiden.

Dessutom är de inte gjorda för en kvinna med former. Man ska helst ha stork-ben och en planka till röv. Jag är raka motsatsen!

Testade ett par igår för jag kände mig frusen o var tvungen att gå ut. Jag höll på att få nippran! Varför tog jag inte mina vanliga sköna leggings under istället? :/ Eller inget alls... Det hade varit skönast.
    Det är väl ingen skillnad på Leggins och kalasbyxor förutom foten som saknas...
  • Linnea1994
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-01-04 09:30:52 följande:
    Dom här har jag på mej idag när jag jobbar hemma! Jättesköna och varma!
    Söt "bula"....
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?