Vem går i strumpbyxor idag?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Det sk kliande ribbstickade sk kalasbyxorn minns jag också kliade som pojk (då man var tvungen att ha dom).
Numera är dom precis lika sköna som vanliga långkalsonger. Och dom har fram och baksida för att passa formen på män och kvinnor.
Du skulle prova! Så varma och sköna!
Inte alls så som jag minns detta hatade plagg som alla killar använde upp till 10-11års ålder när jag var ung.
Präktigt mellanbeigea Norlyn i 20 denier under jeansen idag. Som en hyllning till alla lärarinnor, bibliotekarier, receptionister, bankkassörskor och vad de nu har varit, de som trissat och eggat mig under de senaste 40 åren.
Alldeles matta och sträva nylonstrumpbyxor. Skönt kittlande men också bedrövligt kasiga. Tror jag dragit upp dem fem gånger under dagen.
Präktigt mellanbeigea Norlyn i 20 denier under jeansen idag. Som en hyllning till alla lärarinnor, bibliotekarier, receptionister, bankkassörskor och vad de nu har varit, de som trissat och eggat mig under de senaste 40 åren.
Alldeles matta och sträva nylonstrumpbyxor. Skönt kittlande men också bedrövligt kasiga. Tror jag dragit upp dem fem gånger under dagen.
Kalasbyxor hasar inte ner, numera!