Vem går i strumpbyxor idag?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Samma med min gubbe. Han blir tänd av att jag har på mig nylon (har det för hans skull emellanåt :) ), men han skulle aldrig själv vilja ha det på sig. Men hans intresse är betydligt svagare än för den som har en fetisch för nylonstrumpbyxor.
Vad är det för fel på en rejäl ståkuk i ett par kalasbyxor då? Kolla min senaste bild... Inte rejäl men lite halvstyv var den...
Har du inte alltid på dej nylon när du har kjol (förutom sommar)?
Eller går du i leggins under då med?
Ok jag har en fetisch för alla former av nylonisar bara dom sitter på en tjej för övrigt har jag flera andra fetischer också men jag har en stark förkärlek till nylonisar på tjejer alltså vill bara förtydliga.
[quote=77279584][quote-nick]Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-05 12:26:17 följande:[/quote-nick][/quote]
Och min underbara tjej är medveten om mina fetisher o uppmuntrar mig.Känns bra.
HM halvblanka i färgen London idag. 20 denier såklart, riktigt sköna under jeansen
trots en cykeltur i svinkyla på morgonen. De kommer ur en tvåpack för 50:-.
Bred midjeresår och förstärkt byxdel. Nästan osynlig tåförstärkning.
Riktigt bra med tanke på priset. Utseendemässigt blir det som barbent, om
det nu är nån som överväger att uppenbara sig i tunna nylonstrumpbyxor i det här vädret,
( Det var inte mycket varmare igår i Stockholm och då såg jag faktiskt en flicka i kjol, tunna strumpbyxor och stövlar. Det kluriga var att hon hade marinblå tunnstrumpor. Den färgen blir nästan aldrig snygg på några ben någonstans.)
[quote=77279584][quote-nick]Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-05 12:26:17 följande:[/quote-nick]
Så konstigt mitt svar blev att se ut till dig "livserfaren" :/
Så konstigt mitt svar blev att se ut till dig "livserfaren" :/