• Anonym (Noisey)

Vem går i strumpbyxor idag?

Vem har på sig strumpbyxor nu?

• Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?
  • mikeonmolly

Idag ska jag ta på mig tunna svarta nylonstrumpbyxor och låna sidentrosor. Är nyrakad och tycker det är extremt skönt. Ska sätta mig på stadsbiblioteket med min dator och jobba ? kanske upptäcker någon nylonglanset i glipan mellan byxben och sko; i vilket fall tycker jag att det ger lagom udd till vardagen

• KarlssonsKalle
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-10 12:26:51 följande:

Jag har träffat en man med strumpbyxor 1 gång.

Var det nylon som han hade som fetisch eller som jag som använder tjocka för att hålla värmen?
  • Anonym (Kvinna)
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-11 09:38:39 följande:

Var det nylon som han hade som fetisch eller som jag som använder tjocka för att hålla värmen?

Nylonstrumpbyxor svarta
  • KarlssonsKalle
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-11 09:42:26 följande:
    Nylonstrumpbyxor svarta
    Med andra ord bara en fetisch för att bli lite extra kåt.....
  • Anonym (Kvinna)
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-11 10:17:35 följande:

Med andra ord bara en fetisch för att bli lite extra kåt.....

Han var väldigt fin i sina strumpbyxor han fick nog intresse av de han ville. Han var en homosexuell man.
  • KarlssonsKalle
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-11 10:37:45 följande:
    Han var väldigt fin i sina strumpbyxor han fick nog intresse av de han ville. Han var en homosexuell man.
    ¨Hmmm hur såg du han i strumpbyxor om han var homo? Gjorde han ett undantag?
  • Anonym (Kvinna)
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-11 10:42:42 följande:

¨Hmmm hur såg du han i strumpbyxor om han var homo? Gjorde han ett undantag?

Han kanske tyckte om strumpbyxor fast han var homosexuell han hade strumpbyxorna under ett par korta byxor så Man såg dom. Det var inga strumpor strumpbyxor det sa han själv att Han var homusexuell vet jag då jag träffade honom och andra hbtq-personer på en träff jag är inte hbtq-person själv
  • KarlssonsKalle
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-11 10:58:30 följande:
    Han kanske tyckte om strumpbyxor fast han var homosexuell han hade strumpbyxorna under ett par korta byxor så Man såg dom. Det var inga strumpor strumpbyxor det sa han själv att Han var homusexuell vet jag då jag träffade honom och andra hbtq-personer på en träff jag är inte hbtq-person själv
    Ok jag förstår.... Det är nog lite ovanligt annars att våga visa att man går i strumpbyxor om man inte är transa.
  • i-o
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-10 11:48:47 följande:

Här kommer de bilderna. Även en bild på ett par äldre ribbstickade rosa.
    Manligt enligt gamla deviser.
  • KarlssonsKalle
    i-o skrev 2017-01-11 11:37:08 följande:
    Manligt enligt gamla deviser.
    Hur menar du?
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?