Vem går i strumpbyxor idag?
Ja, det blir jag! :)
(Strumpbyxor. Så. Nu är det inte ot.)
Ja, det blir jag! :)
(Strumpbyxor. Så. Nu är det inte ot.)
"Off topic", sådant som inte hör till ämnet. :)
De här mjuka sköna har jag idag! Vilken färg skulle ni saga att det är?
Hur menar du? Försöker bara få med så mycket av kalasbyxorna som möjligt på bilden.
Absolut, men för allas trevnad (om man ska posta bild) gärna med valfria underkläder under.
Absolut, jag håller med!
Jaså? Då har min skärm bättre upplösning för jag såg direkt.
Haha ok....
Gillde du det du såg då?
Haha ok....
Gillde du det du såg då?
Oj, det blev ju ett underligt svar. Jag blev avbruten första gången jag skrev, sen var allt borta såg det ut som... Men det var det tydligen inte :D
Jag förstår att du inte tänder på män i strumpbyxor! Jag har dom aldrig inför en tjej utan tar av mej dom när vi ska ha sex.
Jag har en bild där jag har en kraftig eferktion och man ser konturerna av ståkuken väldigt tydligt. Vet dock inte om det är ok att posta den här.
Du kan få bilden via Linnea20 här som fick den för ett tag sedan om du vill se den?
Jag kan säga att den är ganska läcker om du vill ha den. PM:a I så fall.
Ni män som gillar nylon, eller strumpbyxor av annat material, på en kvinna... Är det enbart sexuella orsaker som ligger bakom det då? För det känns som att nylon förknippas med sex och kåthet bara :/
Jag kan ju tex tycka att olika klädesplagg är snygga på en man, men det innebär inte att jag blir sexuellt attraherad så fort jag ser en man i sådana kläder.