Vem går i strumpbyxor idag?
Verkar inte vara många som har strumpbyxor mer än jag nu i kylan...
Har ett par tjockare gråa under idag. Hittade dem för 99kr på HM häromdagen.
Verkar inte vara många som har strumpbyxor mer än jag nu i kylan...
Har ett par tjockare gråa under idag. Hittade dem för 99kr på HM häromdagen.
Jag har olika tjocka strumpbyxor. Jag är rätt frusen av mej och har alltid strumpbyxor under när det är kallare än 4-5+. Nu har det väl i och för sej varit runt noll eller flera minusgrader som idag här på västkusten senaste veckan.
varför inte ett par tjocka strumpbyxor i stället? Mer praktiskt tycker både jag och min tant.
Det sk kliande ribbstickade sk kalasbyxorn minns jag också kliade som pojk (då man var tvungen att ha dom).
Numera är dom precis lika sköna som vanliga långkalsonger. Och dom har fram och baksida för att passa formen på män och kvinnor.
Du skulle prova! Så varma och sköna!
Inte alls så som jag minns detta hatade plagg som alla killar använde upp till 10-11års ålder när jag var ung.
Präktigt mellanbeigea Norlyn i 20 denier under jeansen idag. Som en hyllning till alla lärarinnor, bibliotekarier, receptionister, bankkassörskor och vad de nu har varit, de som trissat och eggat mig under de senaste 40 åren.
Alldeles matta och sträva nylonstrumpbyxor. Skönt kittlande men också bedrövligt kasiga. Tror jag dragit upp dem fem gånger under dagen.
Kalasbyxor hasar inte ner, numera!
Det är väl ingen skillnad på Leggins och kalasbyxor förutom foten som saknas...
Jag vet inte om du har väldigt feta lår, men mina sk kalasbyxor är elastisk vilket så mina kvinnliga former passar utmärkt. Det du visar som leggins ser inte alls ut som det leggins jag har haft då det mer ser ut som ett par strumpbyxor utan fot.
Det finns väl större storlekar på kalasbyxor i alla fall vad jag har sett?
Gillade du förresten dom jag hade i går?? Fin bild tycker jag själv!