Vem går i strumpbyxor idag?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Idag blev det mina rosa nya strumpbyxor. Jag är väldigt nöjd läckert! Det finns så många fina färger att köpa som jag tänker Köpa! För mig är inte bara känslan viktig att ha på sig strumpbyxor utan även ha en färg som gjör mig glad och får mig känna mig vacker.
Ja det är synd att utbudet till större kvinnor är begränsat! Borde inte vara så utan finnas mera utbud till större kvinnor med.
Ja det är synd att utbudet till större kvinnor är begränsat! Borde inte vara så utan finnas mera utbud till större kvinnor med.
Svarta 20 denier idag. Ett känt märke av bra kvalitet. Nyansen är den "kalla" svarta och de är en aning flammiga, vilket är ganska fult. Känsloupplevelsen att dra på dessa alldeles nya är dock stor. Skööööönt!
Det är också så trist att det tjockare i bomull ribbstickade eller andra mönster mycket sälla n går att hitt i dessa fina färger.... Det brukar nästan bara finnas i svart och grått...
Jag har ett par svarta lite tunnare idag, men jag postade bild på dessa för 1-2 veckor sedan.
Jag har aldrig påtalat hur stor kuk jag har! det var du som började med att påtala att jag alltid postade bilder med stånd vilket jag aldrig har gjort. Däremot så syntes hur stor min kuk är när jag stod upp för en gång skull på min bild!
Kan du visa var!
Jag är rätt ny på familjeliv (drygt 2 veckor)....
Och varför i hela världen skulle jag använda ett annat namn när jag använde mitt riktiga nick hela tiden?