Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Vem går i strumpbyxor idag?

Jag går i gröna

strumpbyxor under kjolen

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-01-06 19:32:10 följande:

Ensam hemma idag....

Snygg färg på strumpbyxorna du har
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-06 19:49:24 följande:

Snygg färg på strumpbyxorna du har

Har själv beställt ett par i rosa färg tunnare snyggt

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-01-06 20:27:55 följande:

Tack! Vågar dock bara ha dom röda när jag är ensam hemma....

Tanten vet bara om dom bruna, blåa och svarta.

De var fina på dig jag tycker om färgglada strumpbyxor på mig andra människor. Jag väntar på mina rosa och gula som kommer på posten snart. jag kommer beställa mer färger längre fram.
  • Anonym (Kvinna)

Jag tycker det är så läckert när man har färger på sina strumpbyxor män som kvinnor. Inte bara svarta och bruna. Gula, rosa , röda , gröna, oranga, lila , benvita m.m jag använder gärna färger som inte bara är svart och brunt

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-01-06 21:19:02 följande:

Skoj!!! Jag vågar inte visa min tant mina röda eller rosa som jag har på mej när jag är ensam hemma.

Ser fram emot dina bilder! Du har jättefina ben!

Tack Vad synd de var fina inget att skämas för.

Mina mörkblåa strumpbyxor jag har de är också fina
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-01-06 22:25:40 följande:

Jättehärliga!

Ser nu att "bullan" kanske var lite för mycket. Hoppas den inte störde dej!

Absolut inte jag stördes inte av det. Jag blev glad över färgen på strumpbyxorna att en till vågade ha färg på sig. De vanliga färgerna svart och brunt är fint men att kunna ha andra färger är snyggt.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-01-06 22:42:05 följande:

Du kanske tom gillade den?

Tyvärr är det så himla svårt att hitta annat än grått svart och vitt i Sverige.

Det är inget fel i när en man ser bra ut i färgen han har på sig övrigt. Det är sant jag har fått beställa några av mina strumpbyxor jag har kollat i affärena i stan de har mönstriga och svarta, bruna någon röd, den blåa hade de. De andra fina färgerna jag vill ha fanns inte men det gör inget jag har hittat fina färger att beställa på internett.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-01-06 23:11:44 följande:

Menar du kuken?

Själv brukar jag oftast beställa mina färgglada strumpbyxor eller kalasbyxor från Tyskland där dom har ribbstickade (som jag föredrar) i alla färger. Dessa är dessutom för män.

Ja det menade jag bulan helt okej som färgen du hade på strumpbyxorna. okej Tyskland jag hittade mina på en svensk sida som jag beställt av nu och kommer beställa mer färger av.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-06 23:24:49 följande:

Ja det menade jag bulan helt okej som färgen du hade på strumpbyxorna. okej Tyskland jag hittade mina på en svensk sida som jag beställt av nu och kommer beställa mer färger av.

Färger jag kommer beställa snart

Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?