• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Guffy78
    melinalium skrev 2016-09-13 20:04:08 följande:

Är det någon som planerar att stanna kvar i tråden?

Tråden finns och du får gärna skriva av dig om du funderar på nåt eller bara skriva:) jag kommer så klart hålla tråden vid liv hela sept och oktober ut för dom som inte vill gå med i FB gruppen och ändå behöver stöd. Det kommer drälla in människor från september tråden hit sen så brist på folk blir det inte här tror jag:)
  • Guffy78

Men jag tror att alternativ med FB gruppen är bra för oss som vandrar från tråd till tråd året runt i längtan på vår plus:)

• Hellsing

Jag kommer titta in då och då, sen är det ju de som vill vara helt anonyma som kommer vara kvar!

Jag tycker fb tråden är trevlig :) har varit i juli-aug och sept tråden och känt lite sorgsenhet när man får byta tråd för alla är ju så trevliga :D
  • babydreams

Min mens slutar idag, sen är det bara att invänta ÄL som är om en vecka.. så lång väntan..

• Hellsing
    babydreams skrev 2016-09-14 11:44:33 följande:

Min mens slutar idag, sen är det bara att invänta ÄL som är om en vecka.. så lång väntan..

Håller tummarna :)
  • Fkvi

Jag! :)
  • Anonym (BIM oktober)

Är gärna med, har skickat meddelande! :)

• Guffy78
    babydreams skrev 2016-09-14 11:44:33 följande:

Vad tidig ÄL du har! Jag har också beräknad ÄL om en vecka men jag är på cd 11 idag..
  • Lady K

Hoppar in här från septembertråden då min mens kom idag på bim-dagen...Bättre lycka nästa gång får man hoppas! Nästa bim blir den 17 oktober.

• Guffy78
    Lady K skrev 2016-09-14 22:12:43 följande:

Hoppar in här från septembertråden då min mens kom idag på bim-dagen...Bättre lycka nästa gång får man hoppas! Nästa bim blir den 17 oktober.

Välkommen! Håller tummar att ni lyckas i oktober!
Svar på tråden Bim oktober 2016