• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Snurrfia
    Micka! skrev 2016-09-07 08:06:52 följande:

Tack! Nä nu ska jag försöka tänka att jag väntar bebis

Så här svagt var rfsu:s på 4 + 2

Tycker jag att du gör rätt i

Men oj vilken skillnad, typiskt nog har jag själv beställt hem en bunt rfsu-test, men då får jag tänka på detta och kanske köpa hem några andra också.
  • Gullan8212

Dom enda test som visat tidigt och korrekt för mig är clearblue. Alla andra har varit svaga eller negativa, så numera ska jag hålla mig till cb :)

• jamb

Hej tjejer,

Hoppar in i denna tråd, då jag och min man också började försöka i somras.
    Mensen är precis över igen, så nya tag denna ÄL :)
    Herregud vad man bara går och längtar nu... Tycker att man ser bebisar och gravida överallt.

• Anonym (Mycket kärlek)

Jag vill vAra anonym ett tag men vi förSÖKER oss på egg plus. Menadn har varit konstig efter ett MF i början av juni. Men nu taggad vi på ett plus framåt

• Guffy78

Grattis Micka! Vad skönt att den väntan är över och klar besked finns! Lycka till med graviditeten!

Själv har jag råkat ut för konstig sak som jag aldrig haft innan- min livmodertapp började ila då och då direkt efter blödning som har avtagit idag helt. Är lite orolig att inte alla rester av misslyckad graviditet är ute. Tappen känns konstig med- jätte svullen och kort. Blödde inte så mycket heller med tanke på att jag slutade med proggisar och trodde att jag skulle få rejäl blödning men inte bara 1,5 dagar . Bröstet började ömma också nu efter Mens och inte innan eller strax efter ÄL som det brukar . Väntar på ÄL om 10 dagar iaf - hoppas den dröjer inte längre.

• Micka!
    Guffy78 skrev 2016-09-07 22:17:12 följande:

Grattis Micka! Vad skönt att den väntan är över och klar besked finns! Lycka till med graviditeten!

Själv har jag råkat ut för konstig sak som jag aldrig haft innan- min livmodertapp började ila då och då direkt efter blödning som har avtagit idag helt. Är lite orolig att inte alla rester av misslyckad graviditet är ute. Tappen känns konstig med- jätte svullen och kort. Blödde inte så mycket heller med tanke på att jag slutade med proggisar och trodde att jag skulle få rejäl blödning men inte bara 1,5 dagar . Bröstet började ömma också nu efter Mens och inte innan eller strax efter ÄL som det brukar . Väntar på ÄL om 10 dagar iaf - hoppas den dröjer inte längre.

Tack, hoppas du plussar snart och får behålla, håller tummarna
  • Cfmilla
    Guffy78 skrev 2016-09-07 22:17:12 följande:

Oj så knepigt!? Ska du kolla upp det? Eller väntar du och ser?
  • Polly1

Tant röd kom igår, så hoppas på en jubibebis istället! Borde bli runt 9/10, men vet inte hur det ligger till med cykeln. Har normalt en cykel på 30 dagar, för två gånger sen sköt jag upp mensen i 10 dagar (fick mensen dag 44) och förra cykeln va på 35 dagar.. tänkte prova med äl test denna gången, ni som använder det, är sticka eller stav att föredra? Billiga tester, tedtlagret eller graviditetskollen:o?

• babydreams

Nu kom mensen på BIM-dagen, lika punktligt som alltid, fast nu fick jag på eftermiddagen, brukar alltid få på morgonen annars :( är jätteledsen för jag trodde verkligen jag var gravid. Plussade svagt på CB plus med men antar att det bara var spökstreck. Aja.

Har beräknad ÄL den 23/9 och BIM den 8/10. Hoppas att det tar sig denna gång på försök nummer fyra <3

Svar på tråden Bim oktober 2016