• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Hellsing

Förresten! Fick information nyligen om att det räcker med 1 ipren per menscykel så kan det hindra att man kan bli gravid O.O så ni som tar ipren vid mensvärk så tipsar jag om att stå ut med helvetet istället för det kan vara en bidragande faktor!

• Fkvi
    Hellsing skrev 2016-09-12 10:13:14 följande:

Förresten! Fick information nyligen om att det räcker med 1 ipren per menscykel så kan det hindra att man kan bli gravid O.O så ni som tar ipren vid mensvärk så tipsar jag om att stå ut med helvetet istället för det kan vara en bidragande faktor!

What?! Jag hade så ont att jag kräktes igår så jag tog en Treo och en paracetamol (brustablett från Norge som är som alvedon). Nu blir jag orolig..
  • Gullan8212
    Fkvi skrev 2016-09-12 11:51:38 följande:
    What?! Jag hade så ont att jag kräktes igår så jag tog en Treo och en paracetamol (brustablett från Norge som är som alvedon). Nu blir jag orolig..
    Det är inte samma slags smärtstillande, Ipren är ibumetin, paracetamol finns i alvedon och panodil t.e.x :)
  • Gullan8212

Mensen är slut så nu är det bara att köra! Har tagit sig snabbt för så vi får väl se denna gången :)

• Tellan81

Mens 5-8/8

ÄL 18/8

BIM 3/10

Första riktiga försöket efter uttagen spiral och riktig mens. 3:e barnet, 35 år.

Håller tummarna att vi plussar allihopa snart!

• Tellan81

Just det, glömde. Jag tempar och får hem mina ägglossningstest idag så tänkte börja testa direkt eftersom jag är osäker på cykellängden ännu.

• Tellan81

Är det några som är sugna på att starta en privat/sluten Facebookgrupp så man lättare kan följa hur det går för alla och svara direkt under nåns inlägg och få aviseringar? Känns så svårt här iaf när man går in via mobilen

• Hellsing
    Tellan81 skrev 2016-09-12 13:46:18 följande:

Är det några som är sugna på att starta en privat/sluten Facebookgrupp så man lättare kan följa hur det går för alla och svara direkt under nåns inlägg och få aviseringar? Känns så svårt här iaf när man går in via mobilen

Låter trevligt det med :) jag använder appen till fl och det är ok men inga aviseringar :/
  • Tellan81

Ok kul! Kan ni pma mig era mailadresser så kan jag bjuda in er. Ev måste vi bli vänner. Har aldrig startat en grupp förut :)

Svar på tråden Bim oktober 2016