• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • jessi84
    Polly1 skrev 2016-09-19 20:14:17 följande:

Samma sak för mig, andra försöket och BIM runt 10 oktober! Får hoppas detta är rätt månad! :)

Då har vi Bim samtidigt :)
  • Dalkullan92

Hoppar i här om de går bra. :)

Försök 6 Första barnen. Jag är 24 och sambon 30.

Har fått väldigt oregelbundna cykler.

Men tror jag har ägglossning nu, bifogar en bild. Får de se vad ni tror :)

BIM 5-9 oktober.

• Guffy78

[quote=76986359][quote-nick]Dalkullan92 skrev 2016-09-20 13:06:18 följande:[/quote-nick][/quote]

Definitivt positivt! Kör på!

• josefinenyberg

Väntar på min mens nu som jag gissar kommer inatt då jag har helt sjuk mensvärk.. så nästa bim är enligt en app den 18/10!

• Lady K
    josefinenyberg skrev 2016-09-20 20:14:23 följande:

Väntar på min mens nu som jag gissar kommer inatt då jag har helt sjuk mensvärk.. så nästa bim är enligt en app den 18/10!

Önskar för det första att du slipper få mens alls och att din värk beror på bebis! Om du ändå får mens så ligger vi ganska lika till nästa bim (jag har 17/10), då får vi peppa varandra och hoppas på plus i oktober!
  • josefinenyberg
    Lady K skrev 2016-09-20 21:58:53 följande:

Önskar för det första att du slipper få mens alls och att din värk beror på bebis! Om du ändå får mens så ligger vi ganska lika till nästa bim (jag har 17/10), då får vi peppa varandra och hoppas på plus i oktober!

Tack Lady K <3 känner dock att det här gör för ont för att vara något bra, så nu ska jag försöka somna o hoppas på att jag slipper vakna av smärta när mensen kommer (hänt förr baah).

Sov så gott och heja oss!
  • Anonym (Blomma)

Vill också gärna vara med om det är ok? Nyss påbörjat första försöket till andra barnet - hade sex i förrgår på dag 13 och idag på dag 15, tror äl är på gång snart om jag går efter flytningarna så vi kommer ha sex varje dag nu i några dagar förhoppningsvis. BIM runt 3/10 men cykeln kan vara längre också för jag har precis fått igång äl/mens. Känns spännande!

Någon mer som har BIM ungefär samtidigt som jag?

Svar på tråden Bim oktober 2016