Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Fattar ingenting. Det är väl bara att inse att kroppen bråkar och att hoppas att mensen ska komma snart så man kan börja ett nytt försök. Suck
Hade du testat med ÄL stickor då? Låter lovande hur som helst :)
Är där ett streck eller jag ser helt galet?
Hoppar in jag oxå. Är på bim +1 idag testa mig idag dock ej med morgon urinet och det var neg. Håller tummarna att jag får ett plus hoppas att jag testa mig för tidigt. För har inge mens känningar är bara tröttare än vanligt,kissar ofta,hungrig hela tiden. Har bara massa flytningar som är ibland som vatten och i bland l vita liksom det brukar inte jag ha innan mens :)!
Testade negativt med testlagrets stickor precis Visserligen ingen morgonurin men jag är på ÄL + 12 el. möjligen ÄL +13, borde det inte synas även om man inte tar morgonurin vid det här laget? Börjar känna mig som en testfreak så om jag nu inte är gravid kan väl mensen bara komma snart (är BIM+2, el. BIM+3 idag).
Hoppar in jag oxå. Är på bim +1 idag testa mig idag dock ej med morgon urinet och det var neg. Håller tummarna att jag får ett plus hoppas att jag testa mig för tidigt. För har inge mens känningar är bara tröttare än vanligt,kissar ofta,hungrig hela tiden. Har bara massa flytningar som är ibland som vatten och i bland l vita liksom det brukar inte jag ha innan mens :)!
Har känt som om mensen har varit på väg flera dagar nu men än har den inte dykt upp. Känner mig illamående emellanåt och får väldigt ont i magen( som mensvärk) men mensen kommer inte. Börjar undra om det är något som är fel eller om jag kan vara gravid och att testet inte visar något?
Testat med 2 likadana igår och idag! Ser ett streck. Men ändå tror jag inte riktigt på de.
Tagit flera från gravidakollen men inte sett något alls på,
Vad tror ni? 
Testat med 2 likadana igår och idag! Ser ett streck. Men ändå tror jag inte riktigt på de.
Vad tror ni?
Åhhh så glad jag blev när du skrev detta Milla
Än ingen mens i sikte, hoppas och håller tummarna att tant röd håller sig borta.
Vad tror ni?
!!
Kunde inte vänta. Men enligt Gravidkollens egna teststickor så är jag fortfarande inte gravid fast jag har BIM idag.
Men clearblue måste jag väl lita på:):) 
Kunde inte vänta. Men enligt Gravidkollens egna teststickor så är jag fortfarande inte gravid fast jag har BIM idag.
Men clearblue måste jag väl lita på:):)
Hur gick det för dig?
Gick inte så bra här, blir till att vänta på att kroppen är i fas igen..
Fick min mens igår men viskade positivt på graviditetstest den 26/10. Vad händer?? Kan man vara gravid trots mens? Eller är det ett missfall? Någon som känner igen det här? Är ledsen orolig.
Fick min mens igår men viskade positivt på graviditetstest den 26/10. Vad händer?? Kan man vara gravid trots mens? Eller är det ett missfall? Någon som känner igen det här? Är ledsen orolig.
Man kan vara gravid trots mens men är det väldigt färskt blod och symptom börjar försvinna så kan det vara MF. Ta ett nytt test och är det svagare än innan så kan det tyvärr vara MF men som sagt så har jag läst om många som varit gravida trots mens. När hade du BIM? Plussar man innan BIM så är ju chansen lite större för MF.. håller tummarna att det bara är någon blödning av andra anledningar. Tex sköra slemhinnor .. kram!
Okej men var det rött blod som kom? Ibland gör sig kroppen av med "rester" pga graviditet.. hoppas det var det som hände dig! Har du tagit nytt test idag?