Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill
Hej
Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)
Hej
Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)
Missade att läsa det, såg bara att hon inte vill gå till affären osminkad.. Eller han? Thomas Sekelius, hur gammal är han egentligen..? ;)
Plus att hon borde ha ett företag som författare/skribent och ett till youtube... Hmm vem kan det annars vara...?
Vad för typ av videos gör då? Och varför?
Flyttade du till Stockholm pga av jobbet eller är du uppvuxen där?
Ingen Youtuber stämmer in på informationen du gett oss. De enda kvinnliga youtubers som ligger mellan 350 K och 400 K subscribers är Jonna Lundell och Misslisibell. Missiisibell är för ung och du har själv sagt att du inte är jonna. Anty som någon gillade har lååångt ifrån 400 K, och Therese har lite över 400 K. Skulle kunna vara Therese, hon håller ju på med aktier osv men i så fall ljög TS om jocke och jonnas bröllop också. Oavsett vem det är så följer jag troligtvis din kanal och är ett stort fan. Roligt med lite mysterium på familjeliv, växla upp saker lite. Lycka till med din kanal i alla fall, och kul att du trivs med ditt jobb.
Som sagt ni får gärna gissa vem jag är men kommer aldrig bekräfta något både i respekt mot mig själv och alla andra youtubers.
Vill inte att fel youtuber ska bli utpekad. Som jag sa tidigare så har jag talat sanning på de flesta frågor, vissa frågor har jag gett närliggande svar på. Alltså frågor som kan peka ut vem jag är. :)
Och ni som stör er på detta, skärp er.
Jag är för trött och orkade bara genom första sidan, Vet inte om trolltet svarat något mer.
Och, om du mot all förmodan är på riktigt TS, gå klart grundskolan.
i respekt