• Anonym (Youtube)

Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill

Hej

Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)

• Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill
  • Anonym (S)
    Anonym (S) skrev 2016-08-14 20:28:38 följande:
    Du kopierade och skrev exakt "I rest my case" som jag gjorde.
    Det verkar gå bra för dig... Lilla vän...
    Hoppas inte du kopierade lika bra under studietiden, för då är du ju utom räddning.
  • Anonym (Youtube)
    Anonym (S) skrev 2016-08-14 20:28:38 följande:

Du kopierade och skrev exakt "I rest my case" som jag gjorde.

Det verkar gå bra för dig... Lilla vän...

Har du patent på det ordet eller?

Sorry visste inte att du blir så ledsen. Så du tror att jag kopierade det ordet av dig och använde det när jag svarade på en annan?

Haha herregud, dina kommentarer får mig att skratta. Ska göra en video hade jag tänkt när jag tar upp otrevliga och korkade kommentarer och ger svar på tal. Kommer använda dina. Håll utkik så vet du vem jag är :) videon kommer upp om två veckor.
  • Anonym (Ida)
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-14 20:18:31 följande:

Jag börjar inse det. Tyckte det var lite kul.

Trodde folk skulle vara trevliga här inne på familjeliv då det är lite äldre publik. Har ju fått kommentarer av äldre människor som tycker det jag gör är patetiskt och omoget. Jag tycker det är omoget att skriva hat och otrevligheter över internet. Visar att många inte kan bete sig. Synd när man är äldre!

Internet och sociala medier är framtiden.

Men vill man leva på stenåldern så varsågod :)

Vet inte riktigt vad man skulle gå miste på av att inte va intresserad av att se flickor som sminkar sig och pojkar som spelar spel.
  • Anonym (Youtube)
    Anonym (S) skrev 2016-08-14 20:29:51 följande:

Hoppas inte du kopierade lika bra under studietiden, för då är du ju utom räddning.

Ska du inte lägga av nu.

Du blir bara mer och mer patetisk.

Jag har inte kopierat dig någonting. Bara för att du skriver en viss sak, och jag också skriver det. Betyder inte det att jag kopierar dig.
  • Anonym (S)
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-14 20:33:58 följande:
    Har du patent på det ordet eller?

Sorry visste inte att du blir så ledsen. Så du tror att jag kopierade det ordet av dig och använde det när jag svarade på en annan?

Haha herregud, dina kommentarer får mig att skratta. Ska göra en video hade jag tänkt när jag tar upp otrevliga och korkade kommentarer och ger svar på tal. Kommer använda dina. Håll utkik så vet du vem jag är :) videon kommer upp om två veckor.
    Så du ska outa dig nu trots allt, genom att göra en video med kommentarer ifrån din patetiska tråd på FL?
    Shoot. I'm all ears.

Och nej, det är inte patenterat, men det visar ju på hur bra fantasi du (inte) har. Du gör bara det andra redan gjort. Härligt. Bara ett par inlägg efter. Inte ens en dag senare. Originellt.
  • Anonym (Youtube)
    Anonym (Ida) skrev 2016-08-14 20:34:31 följande:

Vet inte riktigt vad man skulle gå miste på av att inte va intresserad av att se flickor som sminkar sig och pojkar som spelar spel.

Nej du kanske inte gör det. Men många gör det.

Tänk tex pwediepie (stavning?) han har typ närmare 50 miljoner prenumeranter.

Mest unga då självklart.

Vil man inte hänga med så behöver man inte.
  • Anonym (S)

Dina härskartekniker tyder också på att du inte är sagda Youtubers. Eftersom båda nämnda (Clara och Therese) har visat på att de har mer respekt för människor, SÄRSKILT om de skulle öppna upp för att svara ärligt på frågor.

• Anonym (Youtube)
    Anonym (S) skrev 2016-08-14 20:40:57 följande:

Dina härskartekniker tyder också på att du inte är sagda Youtubers. Eftersom båda nämnda (Clara och Therese) har visat på att de har mer respekt för människor, SÄRSKILT om de skulle öppna upp för att svara ärligt på frågor.

Tro vad du vill. :)

Du verkar ju känna både Clara och Therese. Då du verkar veta hur dom agerar på fritiden (inte på youtube)
  • Anonym (Ida)
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-14 20:40:09 följande:

Nej du kanske inte gör det. Men många gör det.

Tänk tex pwediepie (stavning?) han har typ närmare 50 miljoner prenumeranter.

Mest unga då självklart.

Vil man inte hänga med så behöver man inte.

Ja som sagt 10-åringar kollar gärna varför skulle det innebära att man skulle få ut något av det?

Vad går jag miste om att inte intressera mig av det?
  • Anonym (Youtube)
    Anonym (S) skrev 2016-08-14 20:38:36 följande:

Så du ska outa dig nu trots allt, genom att göra en video med kommentarer ifrån din patetiska tråd på FL?

Shoot. I'm all ears.

Och nej, det är inte patenterat, men det visar ju på hur bra fantasi du (inte) har. Du gör bara det andra redan gjort. Härligt. Bara ett par inlägg efter. Inte ens en dag senare. Originellt.

Håll koll om två veckor :)

Tycker synd om dig att du är så sur. Kan inte vara roligt.

Jag har inte ens läst dina kommentarer så utförligt så du behöver inte vara rädd att jag kopierat. Tänker inte på varje ord du skriver. Men om du tycker att jag kopierar så fine. Lägger ner all min fantasi i mina videos så har kanske inte så mycket kvar privat.
Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill