• Anonym (Youtube)

Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill

Hej

Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)

• Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill
  • Anonym (Ida)
    FuckGoggleAskMe skrev 2016-08-12 20:13:15 följande:

Hej Pewdiepie! Jag tycker du är cool och rolig, men varför svär du så mycket? Kan jag få din mammas email? Jag har nämligen sagt till min son att jag ska prata med din mamma om alla svordomar.

Defintivt inte pewdiepie

Däremot Jonna (som tillsammans med jockiboi lägger ut videos) stämmer in.
  • Anonym (Youtube)
    Aniiee skrev 2016-08-12 20:43:10 följande:

Och du som inte ville outa dig.... =P

Jag har inte outat mig men får jag frågor så svarar jag så gott jag kan utan att säga vem jag är. Om du vill sitta och gissa så gör det :)
  • Anonym (Youtube)
    Anonym (Ida) skrev 2016-08-12 20:46:17 följande:
    Defintivt inte pewdiepie

Däremot Jonna (som tillsammans med jockiboi lägger ut videos) stämmer in.
    Kan säga helt ärlig att jag är inte Jonna. Bor i Sthlm. 
    Känner dock jocke och jonna. :) Var på deras bröllop. 
  • Dr Nail
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-12 20:39:23 följande:

Jag besvarade dock alla kommentarer i början. För att få mer respons. Men nu brukar jag kunna få allt i från 2000 kommentarer till 8000-10 000 beroende på video.

Så kan och orkar inte svara på så många. 

Intressant. Har du management, eller fixar du allt själv?
  • Helnil91

haha kul att folk sitter och gissar vem det är. 
    Tror nog inte TS kommer att berätta. Så vi kan nog gissa hur mycket vi vill.
    Jag tror dock på Therese Lindgren. 

• Anonym (Youtube)
    Dr Nail skrev 2016-08-12 20:50:37 följande:
    Intressant. Har du management, eller fixar du allt själv?
    Yes jag har ett nätverk. :) 
  • Helnil91
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-12 20:48:13 följande:
    Kan säga helt ärlig att jag är inte Jonna. Bor i Sthlm. 
    Känner dock jocke och jonna. :) Var på deras bröllop. 
    Då är det inte Therese för hon var inte bjuden :)
  • Aniiee
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-12 20:46:55 följande:
    Jag har inte outat mig men får jag frågor så svarar jag så gott jag kan utan att säga vem jag är. Om du vill sitta och gissa så gör det :)
    Jag behöver inte gissa, du har gett tillräkligt med info för att jag ska veta. Däremot respekterar jag dig tillräckligt för att inte skriva ut det, varken här i tråden eller nämner på någon video att du gjort den här tråden (däremot kan det ju hända att jag kommenterar något annat på en video....)
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Dr Nail
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-12 20:53:17 följande:

Yes jag har ett nätverk. :) 

Hur stor del av kakan tar din manager (ursäkta frågan)? Jag menar procent?
  • Anonym (Youtube)
    Aniiee skrev 2016-08-12 20:55:48 följande:
    Jag behöver inte gissa, du har gett tillräkligt med info för att jag ska veta. Däremot respekterar jag dig tillräckligt för att inte skriva ut det, varken här i tråden eller nämner på någon video att du gjort den här tråden (däremot kan det ju hända att jag kommenterar något annat på en video....)
    haha ok.
    Som sagt det du gissar behöver fortfarande inte vara rätt. Så skriver du ut vem jag är, och det inte är jag så blir den personen nog inte så glad. 
    Skicka gärna ett meddelande till mig och skriv vem du tror jag är. Kommer dock inte säga rätt eller fel. Bara kul att höra vem du tror. 
Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill