• Anonym (Youtube)

Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill

Hej

Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)

• Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill
  • tobbe01

Vilken tur att man inte är ung idag och liksom lever i ngn slags låtsasvärld på nätet. På min tid så var varje individ sin egen lyckas smed och man AKTIVERADE sig med saker som man tyckte var roliga och intressanta. Man satt inte och glodde på en tomte i en burk som sminkade sig eller gafflade en massa nonsens.

• Anonym (S)

Det är garanterat inte Therese.

• Anonym (H)
    tobbe01 skrev 2016-08-13 01:26:29 följande:

Vilken tur att man inte är ung idag och liksom lever i ngn slags låtsasvärld på nätet. På min tid så var varje individ sin egen lyckas smed och man AKTIVERADE sig med saker som man tyckte var roliga och intressanta. Man satt inte och glodde på en tomte i en burk som sminkade sig eller gafflade en massa nonsens.

Och exakt vad tillför detta till just den här diskussionen? Vill du klaga på dagens ungdom (för det har ju ingen generation gjort tidigare...) så kan du ju kanske skapa en annan tråd där ni gamla människor kan göra det ifred :)

I alla fall, tillbaks till tråden; Det är inte Therese Lindgren, jag har mina misstankar om vem det kan vara dock. Det står mellan två stycken, men det bygger på att hon har ljugit eller överdrivit om vissa detaljer för att vara mer anonym
  • Anonym (S)
    Anonym (H) skrev 2016-08-13 03:20:34 följande:
    Och exakt vad tillför detta till just den här diskussionen? Vill du klaga på dagens ungdom (för det har ju ingen generation gjort tidigare...) så kan du ju kanske skapa en annan tråd där ni gamla människor kan göra det ifred :)

I alla fall, tillbaks till tråden; Det är inte Therese Lindgren, jag har mina misstankar om vem det kan vara dock. Det står mellan två stycken, men det bygger på att hon har ljugit eller överdrivit om vissa detaljer för att vara mer anonym
    Ja, det står mellan ett fåtal personer nu. Förutsatt att TS inte hittat på allt.
  • tobbe01
    Anonym (H) skrev 2016-08-13 03:20:34 följande:

Menar du att här på FL så måste man STRIKT hålla sig till ämnet och inte på minsta vis fundera i lite yvigare banor?
  • Dr Nail
    tobbe01 skrev 2016-08-13 01:26:29 följande:

Det märks verkligen att din tid är över, farfar. Internet är inte en låtsasvärld, och inte en "alternativ verklighet" - nätet är verkligheten. Välkommen till 2016. Det är så här man AKTIVERAR sig idag.
  • Anonym (Anna)

Vad för typ av videos gör då? Och varför?
    Flyttade du till Stockholm pga av jobbet eller är du uppvuxen där?

Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill