Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill
Hej
Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)
Hej
Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)
Varför svarar du inte på mina frågor? Du skrev att man fick fråga vad man ville.
What if I do?
Du kanske ska lära dig att vara lite mer ödmjuk när du utgett dig för att vara en av Sveriges största Youtubers, och självmant(!) startar en "fråga mig vad du vill"-tråd. Det hade passat sig väl, nämligen.
Då får man ju ta kritik på ett juste vis. Och inte se ner på de som faktiskt frågar saker, eller vill veta vem du är. Det kunde du väl räkna ut i sömnen att folk skulle vara intresserade av.
Men att börja tilltala folk i tråden med den attityden du har och bristande respekt är ju bara tramsigt. DU startade tråden så DU bör svara ordentligt och inte nedvärdera de som faktiskt undrar saker.
Varför svarar du inte på mina frågor? Du skrev att man fick fråga vad man ville.
Hur gammal var du sist du kissade ner dig?
Tycker du om att få smisk på stjärten av din/dina älskare?
Känner du om din bak dallrar när du går?
What if I do?
Du kanske ska lära dig att vara lite mer ödmjuk när du utgett dig för att vara en av Sveriges största Youtubers, och självmant(!) startar en "fråga mig vad du vill"-tråd. Det hade passat sig väl, nämligen.
Då får man ju ta kritik på ett juste vis. Och inte se ner på de som faktiskt frågar saker, eller vill veta vem du är. Det kunde du väl räkna ut i sömnen att folk skulle vara intresserade av.
Men att börja tilltala folk i tråden med den attityden du har och bristande respekt är ju bara tramsigt. DU startade tråden så DU bör svara ordentligt och inte nedvärdera de som faktiskt undrar saker.
Här var mina dumma frågor.
Har läst alla dina kommentarer. Det är du som är otrevlig mot TS.
Kommer anmäla dig till familjeliv, tror inte dom accepterar hat.
Känner en av moderatorerna så kommer be henne att plocka bort dina kommentarer och ge dig en varning.
TS vare sig du är på riktigt eller inte så skit i alla otrevliga kommentarer. Ska be min vän att kolla igenom denna tråd och plocka bort flera kommentarer. Skicka ut varningar.
Jag sade inget elakt förrän TS kallade mig "lilla vän" osv...
Det är garanterat inte Therese.