• Anonym (Youtube)

Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill

Hej

Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)

• Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill
  • Anonym (S)
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-14 20:43:38 följande:
    Tro vad du vill. :)

Du verkar ju känna både Clara och Therese. Då du verkar veta hur dom agerar på fritiden (inte på youtube)
    What if I do?
    Du kanske ska lära dig att vara lite mer ödmjuk när du utgett dig för att vara en av Sveriges största Youtubers, och självmant(!) startar en "fråga mig vad du vill"-tråd. Det hade passat sig väl, nämligen.
    Då får man ju ta kritik på ett juste vis. Och inte se ner på de som faktiskt frågar saker, eller vill veta vem du är. Det kunde du väl räkna ut i sömnen att folk skulle vara intresserade av.
    Men att börja tilltala folk i tråden med den attityden du har och bristande respekt är ju bara tramsigt. DU startade tråden så DU bör svara ordentligt och inte nedvärdera de som faktiskt undrar saker.
  • Anonym (Knopp)

Varför svarar du inte på mina frågor? Du skrev att man fick fråga vad man ville.

• Anonym (Youtube)
    Anonym (S) skrev 2016-08-14 20:48:19 följande:

What if I do?

Du kanske ska lära dig att vara lite mer ödmjuk när du utgett dig för att vara en av Sveriges största Youtubers, och självmant(!) startar en "fråga mig vad du vill"-tråd. Det hade passat sig väl, nämligen.

Då får man ju ta kritik på ett juste vis. Och inte se ner på de som faktiskt frågar saker, eller vill veta vem du är. Det kunde du väl räkna ut i sömnen att folk skulle vara intresserade av.

Men att börja tilltala folk i tråden med den attityden du har och bristande respekt är ju bara tramsigt. DU startade tråden så DU bör svara ordentligt och inte nedvärdera de som faktiskt undrar saker.

Nu var det ju faktiskt du som började hacka på mig. Då är jag inte trevlig tillbaka. Har svarat på de flesta frågor väldigt trevligt. Började dock svara otrevligt när folk är otrevliga mot mig.

Sen så borde väl du fatta att det är skillnad på kritik och att vara otrevlig.

Jag tar gärna kritik men man behöver inte vara otrevlig i sina kommentarer mot mig.

Den som är nedvärderande är ju du. Du skriver att jag ljuger, att jag inte kan uttrycka mig korrekt, kallar mig mer eller mindre dum. Då blir jag ironisk tillbaka.

Så du borde nog också hoppa ner från din höga häst och bli mer ödmjuk.

Sen så skrev jag från början att jag inte kommer skriva här vem jag är. Då kan man väl respektera det.
  • Anonym (Youtube)
    Anonym (Knopp) skrev 2016-08-14 20:56:40 följande:

Varför svarar du inte på mina frågor? Du skrev att man fick fråga vad man ville.

Har nog tappat bort dina frågor i alla jobbiga kommentarer :)

Fråga gärna igen så svarar jag.
  • Anonym (Knopp)
    Anonym (Knopp) skrev 2016-08-14 14:43:21 följande:

Hur gammal var du sist du kissade ner dig?

Tycker du om att få smisk på stjärten av din/dina älskare?

Känner du om din bak dallrar när du går?

Här var mina dumma frågor.
  • Helnil91
    Anonym (S) skrev 2016-08-14 20:48:19 följande:

What if I do?

Har läst alla dina kommentarer. Det är du som är otrevlig mot TS.

Kommer anmäla dig till familjeliv, tror inte dom accepterar hat.

Känner en av moderatorerna så kommer be henne att plocka bort dina kommentarer och ge dig en varning.

TS vare sig du är på riktigt eller inte så skit i alla otrevliga kommentarer. Ska be min vän att kolla igenom denna tråd och plocka bort flera kommentarer. Skicka ut varningar.
  • Anonym (Youtube)
    Anonym (Knopp) skrev 2016-08-14 21:02:52 följande:

Här var mina dumma frågor.

Kommer inte svara på sådana frågor. Kom med seriösa om du undrar något :)
  • Anonym (Youtube)
    Helnil91 skrev 2016-08-14 21:04:50 följande:

Har läst alla dina kommentarer. Det är du som är otrevlig mot TS.

Kommer anmäla dig till familjeliv, tror inte dom accepterar hat.

Känner en av moderatorerna så kommer be henne att plocka bort dina kommentarer och ge dig en varning.

TS vare sig du är på riktigt eller inte så skit i alla otrevliga kommentarer. Ska be min vän att kolla igenom denna tråd och plocka bort flera kommentarer. Skicka ut varningar.

Tack

Vad gullig du är :)
  • Anonym (S)

Jag sade inget elakt förrän TS kallade mig "lilla vän" osv...

• Anonym (S)
    Anonym (S) skrev 2016-08-13 02:40:21 följande:

Det är garanterat inte Therese.

Anonym (S) skrev 2016-08-13 03:28:23 följande:
    Ja, det står mellan ett fåtal personer nu. Förutsatt att TS inte hittat på allt.
    Anonym (S) skrev 2016-08-13 22:33:10 följande:
    Baserat på hur TS skriver/uttrycker sig så är det garanterat inte Therese.

TS är yngre och jag tippar också på att en del fakta som TS lagt fram inte alls är korrekt.
    Anonym (S) skrev 2016-08-13 22:50:31 följande:
    Ja, det undrar jag med, men för anonymiteten kan TS ju ha gett närliggande svar istället för helt korrekta.
    Här emellan kallar TS mig "lilla vän". 
    Då svarar jag:
    Anonym (S) skrev 2016-08-14 14:32:13 följande:
    Det du själv bevisar här. Therese hade förstått det nedvärderande i att kalla någon "lilla vän" på det viset.
    Och du erkände att all fakta inte var korrekt, utan närliggande svar har givits.
    Du märkte kanske inte att du svarade det till samma person men du citerade mig två gånger.

I rest my case.

Detta är vad jag skrivit, här är jag inte elak, förrän TS kallar mig "lilla vän". Jag bara konstaterar det jag tar för fakta. Det får man göra.
Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill