• Anonym (Youtube)

Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill

Hej

Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)

• Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill
  • Anonym (Elvira)

Ingen Youtuber stämmer in på informationen du gett oss. De enda kvinnliga youtubers som ligger mellan 350 K och 400 K subscribers är Jonna Lundell och Misslisibell. Missiisibell är för ung och du har själv sagt att du inte är jonna. Anty som någon gillade har lååångt ifrån 400 K, och Therese har lite över 400 K. Skulle kunna vara Therese, hon håller ju på med aktier osv men i så fall ljög TS om jocke och jonnas bröllop också. Oavsett vem det är så följer jag troligtvis din kanal och är ett stort fan. Roligt med lite mysterium på familjeliv, växla upp saker lite. Lycka till med din kanal i alla fall, och kul att du trivs med ditt jobb. 

• Anonym (S)
    Anonym (Elvira) skrev 2016-08-13 21:10:57 följande:

Ingen Youtuber stämmer in på informationen du gett oss. De enda kvinnliga youtubers som ligger mellan 350 K och 400 K subscribers är Jonna Lundell och Misslisibell. Missiisibell är för ung och du har själv sagt att du inte är jonna. Anty som någon gillade har lååångt ifrån 400 K, och Therese har lite över 400 K. Skulle kunna vara Therese, hon håller ju på med aktier osv men i så fall ljög TS om jocke och jonnas bröllop också. Oavsett vem det är så följer jag troligtvis din kanal och är ett stort fan. Roligt med lite mysterium på familjeliv, växla upp saker lite. Lycka till med din kanal i alla fall, och kul att du trivs med ditt jobb. 

Baserat på hur TS skriver/uttrycker sig så är det garanterat inte Therese.

TS är yngre och jag tippar också på att en del fakta som TS lagt fram inte alls är korrekt.
  • Anonym (:))

Gissar på Clara Henry ;) Åldern stämmer och hon var på bröllopet...

Plus att hon borde ha ett företag som författare/skribent och ett till youtube... Hmm vem kan det annars vara...?

• Lilje
    Anonym (S) skrev 2016-08-13 22:33:10 följande:
    Baserat på hur TS skriver/uttrycker sig så är det garanterat inte Therese.

TS är yngre och jag tippar också på att en del fakta som TS lagt fram inte alls är korrekt.
    Vad är poängen med en frågatråd om man inte ger ärliga svar?
  • Anonym (S)
    Lilje skrev 2016-08-13 22:43:04 följande:
    Ja, det undrar jag med, men för anonymiteten kan TS ju ha gett närliggande svar istället för helt korrekta.
  • Anonym (Elvira)
    Anonym (:)) skrev 2016-08-13 22:36:22 följande:

Gissar på Clara Henry ;) Åldern stämmer och hon var på bröllopet...

Hon gör dock inte skönhetsrelaterade videos... men om TS ljög om det så kan du ha rätt :)

Missade att läsa det, såg bara att hon inte vill gå till affären osminkad.. Eller han? Thomas Sekelius, hur gammal är han egentligen..? ;)

Anonym (Elvira) skrev 2016-08-13 22:55:36 följande:

Hon gör dock inte skönhetsrelaterade videos... men om TS ljög om det så kan du ha rätt :)

• Anonym (Youtube)

Gud va ni gissar haha
    Som sagt all fakta jag har lagt fram, kanske inte stämmer på pricken, men det mesta gör det. 
    Vill ju inte avslöja mig för mycket.

• Anonym (Youtube)
    Lilje skrev 2016-08-13 22:43:04 följande:
    För att jag inte vill outa mig för mycket.
    De flesta svar är helt korrekta. Säger jag exakt så vet alla vem jag är. Fattar inte varför folk blir så sura och tar det så jävla seriöst. 
    Kul med ett mysterium. 
Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill