• Anonym (Youtube)

Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill

Hej

Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)

• Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill
  • Anonym (Youtube)
    Dr Nail skrev 2016-08-12 20:58:37 följande:
    Hur stor del av kakan tar din manager (ursäkta frågan)? Jag menar procent?
    Det kommer jag inte säga av säkerhetsskäl. 
  • Aniiee
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-12 20:59:38 följande:
    haha ok.
    Som sagt det du gissar behöver fortfarande inte vara rätt. Så skriver du ut vem jag är, och det inte är jag så blir den personen nog inte så glad. 
    Skicka gärna ett meddelande till mig och skriv vem du tror jag är. Kommer dock inte säga rätt eller fel. Bara kul att höra vem du tror. 
    Men eftersom jag inte gissar så är det ju rätt, sen om du skulle erkänna det eller inte  är en annan femma, sa han som fick en tia. Men, som sagt, så respekterar jag att du inte vill att andra ska läsa det i tråden. Ett meddelande skulle jag ju kunna skicka, på youtube, om jag iddes. 

Alternativet är förstås att du fabulerar. Och det känner jag ingen som helst respekt för.
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Anonym (Youtube)
    Aniiee skrev 2016-08-12 21:03:47 följande:
    Men eftersom jag inte gissar så är det ju rätt, sen om du skulle erkänna det eller inte  är en annan femma, sa han som fick en tia. Men, som sagt, så respekterar jag att du inte vill att andra ska läsa det i tråden. Ett meddelande skulle jag ju kunna skicka, på youtube, om jag iddes. 

Alternativet är förstås att du fabulerar. Och det känner jag ingen som helst respekt för.
    Som sagt du får gärna sitta och gissa vem jag är. Men det betyder inte att du har rätt.

Men som sagt tycker inte du ska skriva ut det här i respekt mot både mig (om du nu har rätt) eller respekt mot någon annan (om du har fel). 
    Vill inte att någon annan youtuber ska tro att denna tråd är någon poser tråd om dem. 
    Utan detta är om mig. 
  • Helnil91
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-12 21:12:41 följande:
    Som sagt du får gärna sitta och gissa vem jag är. Men det betyder inte att du har rätt.

Men som sagt tycker inte du ska skriva ut det här i respekt mot både mig (om du nu har rätt) eller respekt mot någon annan (om du har fel). 
    Vill inte att någon annan youtuber ska tro att denna tråd är någon poser tråd om dem. 
    Utan detta är om mig. 
    Håller med dig TS.
    Jag tror också att jag kanske vet vem du är, men kommer inte skriva ut i respekt mot både dig och andra. Tänk om jag har fel och någon annan youtuber blir drabbad. 
  • Aniiee

Utan detta är om mig. 
    Det är bra att vi är överenss....
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Dr Nail
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-12 21:01:20 följande:

Det kommer jag inte säga av säkerhetsskäl. 

Det finns ändå en norm. De flesta kontrakt ser ut på samma sätt. Men ok, fair enough :)
  • Anonym (Youtube)
    Dr Nail skrev 2016-08-12 21:26:17 följande:
    Det finns ändå en norm. De flesta kontrakt ser ut på samma sätt. Men ok, fair enough :)
    säkerhetsskäl för mig inte mitt nätverk. 
  • Anonym (Name)

Utan detta är om mig. 
    Om du inte vill att folk ska gissa fel på vem du är, varför starta denna tråd?

Varför skulle det vara illa om någon gissade fel? Är det dåligt för youtube-kanalen om det skulle komma ut att du (eller den man tror att du är) har startat en fråga-vad-du-vill-tråd på FL?

Vad är syftet med tråden?
  • Anonym (Google)

En snabb googling avslöjar att det står mellan 4 personer om du ändrat åldern lite och antalet prenumeranter för att vara "anonym".

Det finns ingen tjej i 20-25 års åldern ifrån Sverige med nästan 400 k subs som håller på med smink mm.

• Anonym (Linda Hallberg)

Kör du på svenska eller engelska?

Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill