• Anonym (Youtube)

Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill

Hej

Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)

• Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill
  • Anonym (Bosse)

Haha, vem bryr sig om aw-brud på Youtube?
    Ts, du kan nämna ditt namn om du vill. Ja har ändå ingen aning om vem du är men jag kanske skulle söka upp din kanal för att få garva lite.

• Racer x
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-14 01:07:33 följande:

Som sagt ni får gärna gissa vem jag är men kommer aldrig bekräfta något både i respekt mot mig själv och alla andra youtubers.

Vill inte att fel youtuber ska bli utpekad. Som jag sa tidigare så har jag talat sanning på de flesta frågor, vissa frågor har jag gett närliggande svar på. Alltså frågor som kan peka ut vem jag är. :)

Och ni som stör er på detta, skärp er. 

Varför ens ha en kanal om du nu vill vara privat?  Dom flesta blir nog glada för lite fler visningar.

Eller så är det bara något hårigt som inte ska matas.
  • Anonym (Ida)

De flesta här är nog lite för gamla för youtube kanaler. Jag skulle då aldrig vilja titta men min 10-åring gör det. Vill du ha frågor kanske du valt lite fel forum? :)

• vampyria2

Jag är en gamal tant på 44 år och har aldrig tittat på såna där youtube hm kallas det bloggar där eller?

Vilka skulle du föreslå att jag skulle titta på eller är det bara för yngre folk?

• Lottalottas2
    vampyria2 skrev 2016-08-14 10:51:22 följande:

Jag är en gamal tant på 44 år och har aldrig tittat på såna där youtube hm kallas det bloggar där eller?

Vilka skulle du föreslå att jag skulle titta på eller är det bara för yngre folk?

Haha, "gammal tant på 44 år"?
    Skojar du nu eller?

Annars är det nog dags för mig att kasta in handduken snart...

Allvarligt talat, jag är född på 60-talet, mina ungar är 80- och 90-talister. Ingen av oss ser på några youtubekanaler eller följer några bloggar.

Det finns säkert något för oss som vuxit ifrån tonårsnöjena men några kanaler på youtube eller några bloggar känner jag inte till... inga som skulle passa mig.
    Vad är det som är så intressant att följa?
  • Lottalottas2
    Racer x skrev 2016-08-14 10:34:51 följande:
    Varför ens ha en kanal om du nu vill vara privat?  Dom flesta blir nog glada för lite fler visningar.

Eller så är det bara något hårigt som inte ska matas.
    Jag tror att du är något på spåret här. 
    Varför skulle inte ts berätta vem hon är då det skulle generera fler besök?
  • Anonym (:))

Jag förstår inte meningen med den här tråden, framförallt inte om du inte kan ge ärliga svar när det står "fråga mig vad ni vill". De flesta stora youtubers har dagens fråga eller liknande. Jag tror inte du sysslar med youtube mer än på hobbynivå men drömmer om att bli stor.

Anonym (Youtube) skrev 2016-08-14 00:47:11 följande:

För att jag inte vill outa mig för mycket.

De flesta svar är helt korrekta. Säger jag exakt så vet alla vem jag är. Fattar inte varför folk blir så sura och tar det så jävla seriöst. 

Kul med ett mysterium. 

• Anonym (S)
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-14 00:50:01 följande:
    haha och vad menar du med det lilla vän?
    Det du själv bevisar här. Therese hade förstått det nedvärderande i att kalla någon "lilla vän" på det viset.
    Och du erkände att all fakta inte var korrekt, utan närliggande svar har givits.
    Du märkte kanske inte att du svarade det till samma person men du citerade mig två gånger.

I rest my case.
  • Anonym (eeer)

Clara Henry utan tvekan.

• Anonym (Knopp)

Hur gammal var du sist du kissade ner dig?

Tycker du om att få smisk på stjärten av din/dina älskare?

Känner du om din bak dallrar när du går?

Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill