• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • DevilsDaughter

Alexandra: Vilken dag är du på i cyklen och när brukar du ha ÄL? Jag fick riktig kraftig ÄLsmärta igår som höll i sig i ca en timme, kändes som klockren ÄL. men har inte en tillstymmelse till flytningar som jag brukar ah flera dagar innan. Hade sex igår och det ömmade ngt grymt där inne som det brukar göra vid ÄL. Borde eg inte ha ÄL förren på onsdag. Kroppen kan va bra skum ibland, segt att man inte hade ÄLtest hemma.. 

• Myline

DevilsDaughter: Min mens är beräknad till 5/7, så än är det några dagar till test... :)

• Anonym (Alexandra)
    DevilsDaughter skrev 2016-06-27 11:28:03 följande:

Alexandra: Vilken dag är du på i cyklen och när brukar du ha ÄL? Jag fick riktig kraftig ÄLsmärta igår som höll i sig i ca en timme, kändes som klockren ÄL. men har inte en tillstymmelse till flytningar som jag brukar ah flera dagar innan. Hade sex igår och det ömmade ngt grymt där inne som det brukar göra vid ÄL. Borde eg inte ha ÄL förren på onsdag. Kroppen kan va bra skum ibland, segt att man inte hade ÄLtest hemma.. 

Jag är på dag 13 och jag har 29 dagar i snitt i mens cykel. Nu alldeles nyss fick jag plötsligt en rejäl ägglossningsflytning och känner av ägglossnings känningar. Men testet var negativt i morse, så ägglossningen är nog försenad ändå. Brukar ha flytningarna flera dagar före ägglossningen, upp till 5 dagar innan själva ägglossningen. Kommer inte bli nåt sex här förrän tidigast i morgon kväll, om inte sambon däckar på soffan efter jobbet i morgon. Så typiskt att vi inte fick till det riktigt i morse. Men inget att göra åt.
  • Anonym (Alexandra)
    Fkvi skrev 2016-06-27 11:11:37 följande:

Kan vara så, men sen kommer det ju fler ägglossningar som tur är så det är ju inte försent än :)

Håller tummarna!

Tack! Nu har både ägglossningsflytningar och känningar kommit med buller och bång plötsligt.. Trots negativt test idag. Så förhoppningsvis är den på väg!
  • Fkvi
    Anonym (Alexandra) skrev 2016-06-27 13:12:05 följande:

Tack! Nu har både ägglossningsflytningar och känningar kommit med buller och bång plötsligt.. Trots negativt test idag. Så förhoppningsvis är den på väg!

Ja där ser du! Testa imorgon så kanske det visar positivt! ;)
  • DevilsDaughter

Alexandra hur testade du igår? Tänkte så du inte har ägglossning idag? Den dag man har ägglossning brukar testerna redan hur börjat visa negativt igen.

• Anonym (Alexandra)
    DevilsDaughter skrev 2016-06-27 13:15:46 följande:

Alexandra hur testade du igår? Tänkte så du inte har ägglossning idag? Den dag man har ägglossning brukar testerna redan hur börjat visa negativt igen.

Nej, är det sant? Jag testade inte alls igår, eftersom jag inte hade några känningar eller flytningar. Och att ägglossningen inte beräknas förrän på onsdag. Men då är det nog kört nu!
  • Anonym (Alexandra)

Konstigt bara att få flytningarna först samma dag, har aldrig hänt tidigare. Men kroppen är konstig.

Svar på tråden Bim Juli 2016