• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • Anonym (Vet ej)
    MammAmma skrev 2016-06-19 15:54:34 följande:

Fan vilket mähä till människa du är TS. Lägger dig platt, sväljer vilket skit som helst subban serverar dig och överger både barn och föräldrar för tillgång till lite fitta. Saknar du totalt förmågan att känna respekt? Var är din självrespekt? Respekten och omtanken för dina barn och dina föräldrar? Har den drunknat nånstans mellan subbans fittveck och nu hittar du den inte? Eller du kanske aldrig har haft någon till att börja med? Vad sysslar du med egentligen?

Och nu kommer du väl dra till med nåt självutplånande svar om att ja, kanske har jag rätt i att du är ett mähä, men du vet inte riktigt vad du ska göra och vad du ska tycka om nånting alls blablabla. Klaffen bara och skaffa dig ryggrad och ta ditt jävla ansvar för ditt eget liv och för de barn du nog ändå hade jävligt roligt med att sätta på jorden!

Vet
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Lillasyster) skrev 2016-06-19 16:59:44 följande:

Tyvärr är min bror väldigt lik TS. Helt plötsligt var han i klorna på en kvinna, som var helt galen. Hon förbjöd honom att ha kontakt med oss, kunde bli svartsjuk utan den minsta orsak och har sagt de mest vidriga saker (en gång påstod hon till och med att han hade förgripit sig på hennes döttrar). Men han återvänder jämt till henne som den värsta strykhund. Men lyckligtvis hade han i alla fall inga barn, som kunde bli övergivna.

Kom din bror ifrån henne tillslut eller är han med henne än?

Om han är med henne har hon lugnat sig nu så din bror har kontakt med er nu, tänkte om det var ett övergående problem?
  • Anonym (Peter)

Har du berättat för den nya att du är av med jobbet?
    Om inte, vad är det för relation och kärlek när du inte kan säga det, och hon å sin sida knullar exet och dig samtidigt?

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-06-20 21:08:20 följande:

Har du berättat för den nya att du är av med jobbet?

Om inte, vad är det för relation och kärlek när du inte kan säga det, och hon å sin sida knullar exet och dig samtidigt?

Har fått nytt jobb jag ska börja med om några veckor så jag har inte behövt säga nått.

Hon knullar inte sitt ex längre säger hon men jag ska ändå ta o fundera på allt och då menar jag allt efter denna resa för inte meningen att barnen, föräldrar Ja till o med exfrun ska behöva ha det så här och inners inne vill jag att alla ska må bra och jag är ingen person som har horn dock har jag märkt på sista tiden att hornen kommer fram väldigt fort när jag hör något neg och sån har jag inte varit förut vilket gör mej rädd för mej själv ibland och vet inte alls varför jag reagerar på det viset för bråk är bland det värsta jag vet.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-20 20:51:13 följande:
    Kan inte dumpa just nu för är på resa med henne får ta det senare. Resan har varit planerad ett tag och jag orkade inte backa ur den men det fina är att jag får se ställen jag inte sett förut. När ena barnen ringde mej så höres det tydligen att jag satt i bilen och när han frågade om jag var själv så kastade jag ur mej ett ja men det också för att han var bekymrad för sin mamma så jag ville inte säga att jag inte reste med sällskap.

Känns som om jag aldrig kommer bli förlåten för allt som hänt och mina nödlögner tex så tror barnen att jag är på jobb nu. Allt känns så rörigt.
    Jag tycker absolut att du ska fundera allvarligt på det.
    Dumpa henne redan efter resan,tycker jag. Hon lär aldrig förändras om hon inte får hjälp.
    Och det lär hon inte heller gå med på utan lär skylla sina problem på någon annan. Ditt ex t ex.
    Jag har själv varit ihop med en sådan idiot,så jag talar av egna erfarenheter.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-20 21:25:40 följande:
    Har fått nytt jobb jag ska börja med om några veckor så jag har inte behövt säga nått.

Hon knullar inte sitt ex längre säger hon men jag ska ändå ta o fundera på allt och då menar jag allt efter denna resa för inte meningen att barnen, föräldrar Ja till o med exfrun ska behöva ha det så här och inners inne vill jag att alla ska må bra och jag är ingen person som har horn dock har jag märkt på sista tiden att hornen kommer fram väldigt fort när jag hör något neg och sån har jag inte varit förut vilket gör mej rädd för mej själv ibland och vet inte alls varför jag reagerar på det viset för bråk är bland det värsta jag vet.
    Fundera över varför du inte vågar säga att du förlorat jobbet.
    I en normal relation är det precis sånt man kan ventilera med sin partner.
    Och i normala relationer utnyttjar man inte sin partner för pengar och knullar exet samtidigt...
    Hur kommer det sig att du förlät henne det så lättvindigt? Får inte otroheten dig att fundera på hur falsk hon är, och vad hennes "kärlek" egentligen är?
  • Anonym (Peter)

Du har gett den nya ALLT, både pengar och att du skiter hela din familj i ansiktet, och  ä n d å   räcker du inte till för henne.
    Hur får det dig att känna? Hur kan du nånsin lita på henne igen?

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-06-20 21:55:53 följande:

Du har gett den nya ALLT, både pengar och att du skiter hela din familj i ansiktet, och  ä n d å   räcker du inte till för henne.

Hur får det dig att känna? Hur kan du nånsin lita på henne igen?

Ska fundera mera när jag är tillbaka på orten vi bor på och hon är inte otrogen längre det är iallafall vad hon säger men hon kanske manipulerat mej som molly50 skrivit och som jag reagerat på saker den senaste tiden det är inte riktigt jag, ibland blir jag rädd för mej själv
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-20 22:07:22 följande:
    Ska fundera mera när jag är tillbaka på orten vi bor på och hon är inte otrogen längre det är iallafall vad hon säger men hon kanske manipulerat mej som molly50 skrivit och som jag reagerat på saker den senaste tiden det är inte riktigt jag, ibland blir jag rädd för mej själv
    Hur vet du att hon inte är det längre, och spelar det nån roll om hon slutat (enbart för att hon blev påkommen)? Du räckte inte till och hon ljög under en längre period för dig, gör det dig inget?
    Hur kan du ens ta i henne?
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-20 22:07:22 följande:
    Jag tror du är arg på den nya men av nån anledning törs du inte vara det och hugger på andra.
    Är det kärlek, att vara rädd för henne?
Svar på tråden Barnen eller den nya.