• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • Confused87

Nu har jag visserligen inte läst hela tråden, men vad i hela friden har utseendet med beteendet att göra?!

Otrohet, kontrollerande, polis indraget. Och läget är oförändrat...? Nej hu, jag misströstar för mänskligheten...

• LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2019-06-04 16:26:25 följande:

Länge sen jag var inne och skrev har egentligen inget att skriva om mer än att läget är ganska oförändrat.

Det var någon som skrev att jag tänkte med mitt kön men det gör jag inte.

Den nya har jag kvar men hon har lagt på sig i vikt och det är inte så snyggt så sexuellt får jag hjälp med nått blått piller.

Annars är allt som det var för nått år sen dvs mina barn kommer inte på besök och exet har jag absolut ingen kontakt med.

Vad förvånad jag inte blir. Varken över att den nya inte längre duger eller över att dina barn inte kommer på besök. Och jo, du tänker med ditt kön! Det är därför den nya inte längre duger nu när hon lagt på sig lite och på "fel" ställen.
  • Bestemor
    Anonym (Vet ej) skrev 2019-06-05 10:35:20 följande:

Hon tillåter att jag har kontakt med barnen men inte med exet.

Det var ju schysst (ironi)

Så hade hon sagt nej hade du gjort som hon ville?
  • Anonym (Vet ej)
    LFF skrev 2019-06-05 11:04:54 följande:
    Vad förvånad jag inte blir. Varken över att den nya inte längre duger eller över att dina barn inte kommer på besök. Och jo, du tänker med ditt kön! Det är därför den nya inte längre duger nu när hon lagt på sig lite och på "fel" ställen.
    Hon duger fast hon lagt på sig hon ska börja träna så hon blir säkert mindre igen
  • Anonym (Vet ej)
    Confused87 skrev 2019-06-05 11:01:18 följande:

Nu har jag visserligen inte läst hela tråden, men vad i hela friden har utseendet med beteendet att göra?!

Otrohet, kontrollerande, polis indraget. Och läget är oförändrat...? Nej hu, jag misströstar för mänskligheten...

Om man ser bra ut då har man oftast bättre beteende 
  • Anonym (Vet ej)
    Bestemor skrev 2019-06-05 11:08:07 följande:
    Det var ju schysst (ironi)

Så hade hon sagt nej hade du gjort som hon ville?
    Nu är det så att jag har kontakt med barnen via chatt och sms när jag är på resor och det kan hon inte kolla.
  • Confused87
    Anonym (Vet ej) skrev 2019-06-05 11:15:26 följande:
    Jag tror du blandar ihop utseende med välmående. Om man tränar så minskar stress osv vilket gör att man mår bättre, och mår man bra så brukar man även (oftast) kunna bete sig som folk :P
    Vilket jag inte tror är sant i detta fallet.
    Men, men, lycka till med era val i livet.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2019-06-05 11:13:48 följande:
    Hon duger fast hon lagt på sig hon ska börja träna så hon blir säkert mindre igen
    Tydligen inte eftersom du behöver hjälp av piller för att få upp den.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2019-06-05 11:15:26 följande:
    På vilken planet då? Tycker du helt ärligt att hennes beteende när du startade tråden var bra? Då såg hon ju bättre ut än nu menar jag. 
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2019-06-05 11:17:47 följande:
    Nu är det så att jag har kontakt med barnen via chatt och sms när jag är på resor och det kan hon inte kolla.
    Så hon vet med andra ord inte om din kontakt med barnen... 
Svar på tråden Barnen eller den nya.