• Niama

Syskon våren 2017

Hej!

Någon ner därute som planerar syskon till nästa vår?

Jag är 24 år till sommaren och har en dotter född oktober -14, längtar som en galning efter småsyskon nu! Dottern var inte planerad så det är en ny upplevelse att planera och längta :) Vi har bestämt att börja försöka i sommar, vi vill vänta in min examen i juni och ha lite tidsutrymme för att jobba upp SGI men jag hoppas på en lillebror eller syster i mars-maj nästa år!

Hur tänker ni? Vilka är ni? Vore kul att följas åt!

• Svar på tråden Syskon våren 2017
  • prinsessan15
    Leonie88 skrev 2016-08-10 13:36:35 följande:
    Ska ta ett nytt testa imorgon med morgonurin.
    Ja då blir det säkert tydligare! Grattis!!! :) :)
  • LillaPyret

Har bestämt mig för att ta ett test imorgon bitti. Har test som mäter 10 ist för 25. Är då på dag 27 i cykeln och ÄL+11 så borde ge utslag om det är något. Har mått knas hela dagen och haft typ ilande värk i magen. Kroppen är riktigt elak om den bara jävlas med mig! :(

• prinsessan15
    LillaPyret skrev 2016-08-10 18:39:41 följande:

Har bestämt mig för att ta ett test imorgon bitti. Har test som mäter 10 ist för 25. Är då på dag 27 i cykeln och ÄL+11 så borde ge utslag om det är något. Har mått knas hela dagen och haft typ ilande värk i magen. Kroppen är riktigt elak om den bara jävlas med mig! :(

Vad spännande! Du får skriva hur resultatet blev! :)
  • prinsessan15

Är det någon som tidigt i grav känner sig illamående och dålig? Jag är i v 4 och jag mår illa till och från samt är frusen och trött hela tiden, med min son mådde jag inte alls dåligt så jag fattar inte alls varför jag mår så här?

• LillaPyret
    prinsessan15 skrev 2016-08-10 19:48:40 följande:
    Vad spännande! Du får skriva hur resultatet blev! :)
    Fortfarande negativt. Kan ju konstatera att kroppen varit riktigt elak mot mig denna månaden och att det bara är att påbörja försök 3 mot syskon. Tog 5 med sonen så har väl inte så lätt att bli gravid antar jag.
  • LillaPyret

Såhär ser det ut. Dag 27 i cykeln. Brukar få mens på dag 30 så vore det något skulle det nog gett utslag nu. Hade pos ÄL test 29-30 juli och sen va de negativt 31 juli.

• prinsessan15
    LillaPyret skrev 2016-08-11 07:07:22 följande:

Såhär ser det ut. Dag 27 i cykeln. Brukar få mens på dag 30 så vore det något skulle det nog gett utslag nu. Hade pos ÄL test 29-30 juli och sen va de negativt 31 juli.

Vad tråkigt men det kan ju ta tid ibland, när plussade du med sonen?
    Tycker du ska ta ett på bim eller bim+1 och se hur det ser ut då!
  • LillaPyret
    prinsessan15 skrev 2016-08-11 09:01:00 följande:
    Vad tråkigt men det kan ju ta tid ibland, när plussade du med sonen?
    Tycker du ska ta ett på bim eller bim+1 och se hur det ser ut då!
    Med sonen va de på dag 27. Ska avvakta och se vad som händer.
  • prinsessan15
    LillaPyret skrev 2016-08-11 09:40:32 följande:
    Med sonen va de på dag 27. Ska avvakta och se vad som händer.
    Såg inte din bild förrän nu men är det inte ett tunt streck??
Svar på tråden Syskon våren 2017