• Niama

Syskon våren 2017

Hej!

Någon ner därute som planerar syskon till nästa vår?

Jag är 24 år till sommaren och har en dotter född oktober -14, längtar som en galning efter småsyskon nu! Dottern var inte planerad så det är en ny upplevelse att planera och längta :) Vi har bestämt att börja försöka i sommar, vi vill vänta in min examen i juni och ha lite tidsutrymme för att jobba upp SGI men jag hoppas på en lillebror eller syster i mars-maj nästa år!

Hur tänker ni? Vilka är ni? Vore kul att följas åt!

• Svar på tråden Syskon våren 2017
  • prinsessan15
    LillaPyret skrev 2016-08-09 12:03:40 följande:
    Men vad jag minns från när jag blev gravid med sonen va att testet jag tog dag 27 var väldigt svagt så tror det tar tid innan hormonet kommer igång i kroppen.
    Okej. Men då är du på dag 28 på fredag så kanske att du ska ta då? :) jag fick mitt första svaga dag 28!
  • prinsessan15
    hurtänktedunu skrev 2016-08-09 10:24:35 följande:
    Det stämmer jätte bra. Hade samma jag med. Grattis till ditt fina plus
    Tack så mycket! Ska försöka boka in ett möte till bm och allt sånt nu :)
    Skulle också vilja ha ett vul så man får se att det verkligen är en liten där inne!
  • fridashage

+ i Lördags efter att ha försökt i en månad :) Gick snabbare än vi trodde men vi är så glada :) Detta blir nummer 2, lillkillen är 2 i November :) vecka 4+5 idag :) beräknad enligt app 12 April

• hurtänktedunu
    prinsessan15 skrev 2016-08-09 14:00:19 följande:
    Tack så mycket! Ska försöka boka in ett möte till bm och allt sånt nu :)
    Skulle också vilja ha ett vul så man får se att det verkligen är en liten där inne!
    ja det förstår jag. jag bokade in ett vul privat. kändes lika bra.
    man vill ju se. och nu fick jag lite andra problem då dom var tvungna att ta en biopsi från min livmodertapp så jag fick se bebisen 4 ggr förra veckan. haha. Nu går jag bara och väntar på rul. man bara längtar hela tiden känns det som
  • prinsessan15
    hurtänktedunu skrev 2016-08-09 15:08:58 följande:
    ja det förstår jag. jag bokade in ett vul privat. kändes lika bra.
    man vill ju se. och nu fick jag lite andra problem då dom var tvungna att ta en biopsi från min livmodertapp så jag fick se bebisen 4 ggr förra veckan. haha. Nu går jag bara och väntar på rul. man bara längtar hela tiden känns det som
    Ja verkligen! Har längtat efter plusset och så fort det kom så längtar man efter rul och bebis!
  • prinsessan15
    fridashage skrev 2016-08-09 15:01:04 följande:

+ i Lördags efter att ha försökt i en månad :) Gick snabbare än vi trodde men vi är så glada :) Detta blir nummer 2, lillkillen är 2 i November :) vecka 4+5 idag :) beräknad enligt app 12 April

Grattis! :)
    Då har ni också ganska nära mellan barnen! :) hur mår du? :)
  • fridashage
    prinsessan15 skrev 2016-08-09 20:08:52 följande:

Grattis! :)

Då har ni också ganska nära mellan barnen! :) hur mår du? :)

Ja det blev närmare än vi trodde, och så är vi mitt i en renovering. Men det löser sig :) Man känner sig ju mycket säkrare nu än förra gången om man säger så ;)

Jag mår faktiskt mer dåligt nu än med första, mer illamående och molvärk i ryggen.. Hoppas det ger med sig. Hur mår du själv?
  • Sobika

Hoppar in här med :) fick plus idag i vecka 4 (3+5) bf enligt app är 19 april. Har en son som blir 1 år i slutet av september :)

• prinsessan15
    fridashage skrev 2016-08-09 20:49:59 följande:
    Ja det blev närmare än vi trodde, och så är vi mitt i en renovering. Men det löser sig :) Man känner sig ju mycket säkrare nu än förra gången om man säger så ;)

Jag mår faktiskt mer dåligt nu än med första, mer illamående och molvärk i ryggen.. Hoppas det ger med sig. Hur mår du själv?
    Ja det gör det alltid ;)
    Jag har redan fått väldig huvudvärk och så har jag som mensvärk, hoppas att det ger med sig jag med!
  • prinsessan15
    Sobika skrev 2016-08-09 20:58:23 följande:

Hoppar in här med :) fick plus idag i vecka 4 (3+5) bf enligt app är 19 april. Har en son som blir 1 år i slutet av september :)

Kul med så nära för syskonen! Ni hade planerat det så? :)
Svar på tråden Syskon våren 2017