Inlägg från: Malin 845 |Visa alla inlägg
  • Malin 845

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Tänkte också dela med mig av utvecklingen på stickorna! :)
    Sambon säger åt mig att inte ta fler nu, haha!

• Malin 845
    Erla skrev 2017-02-23 10:06:30 följande:
    hoppitossa skrev 2017-02-23 09:01:13 följande:

Nu är jag nöjd med hur testen utvecklats, känner att jag kan vänta 10-14 dagar med mitt digitala så får jag förhoppningsvis +3 på en gång. :)

Ser ju riktigt fint ut ^^
    :)
  • Malin 845
    happylife skrev 2017-02-23 10:59:33 följande:
    Härligt Malin <3
    :) <3. Hade du mycket värk långt ner i magen och "där nere" tidigt i graviditeten? Är ju orolig för att något är fel..
  • Malin 845
    frestelsen skrev 2017-02-23 15:15:51 följande:
    Malin 845 skrev 2017-02-23 09:08:19 följande:

Tänkte också dela med mig av utvecklingen på stickorna! :)

Sambon säger åt mig att inte ta fler nu, haha!

Härligt att era test ökat som det ska:)

<3
    Ja det verkar så! Ännu starkare nu ikväll :)

Men jag har svårt att sluta testa. Är så rädd för att få mf!
  • Malin 845
    happylife skrev 2017-02-23 16:14:21 följande:
    Jag hade molvärk första veckorna och kände mig öm/svullen down there.. förra grav hade jag riktiga smärtor utan att de va nåt fel. Det är inget som tyder på att något är fel smärta med blödning dock är ju inge bra, men de har du ju inte
    Blir bara orolig när det hugger till ibland.. molvärker gör det nästan hela tiden med.
    Nej det är ju inget som tyder på att det är något fel, men samtidigt så känns det för bra för att vara sant! Varför ska vi ha sån tur liksom?
  • Malin 845
    frestelsen skrev 2017-02-23 16:59:39 följande:

Imorgon ska jag på underbara baby mässan:)

Wii ska bli så kul o glo bebis saker:) ni Stockholmare den är imorgon och lördag, ett litet helgtips från mig:)

Vad mysigt! Hade gått om jag bodde i Sthlm :)
  • Malin 845
    columbus skrev 2017-02-23 16:56:17 följande:

Här var det besök hos BM idag igen. Liiiite högt blodtryck igen så ska tillbaka på koll om två veckor men allt annat såg fint ut. Magen växer enligt kurvan men vi lyckades inte lyssna något vidare på hjärtat idag. Bebis körde raveparty i magen och boxade mest tillbaka på barnmorskan och voltade runt när hon försökte hitta hjärtat med dopplern Skrattande Vecka 29 imorgon!

Vad mysigt med en jätteaktiv bebis! :)
  • Malin 845
    frestelsen skrev 2017-02-23 18:55:43 följande:
    Jo förstår det <3

Men nu är de starkt:)

Jag hade ju min 12+0 på julafton.. oj va jag längtade så man kände sig mer säker.

Snart går jag in i v 23 då har barnet 50% chans att överleva, men har svårt att fatta att jag ska ha barn iaf.
    Ja det blir ju bara starkare! Så det känns ju bra! Men är ju ändå stor risk fortfarande. Känns som en evighet tills v 12.
    Har det ändå inte sjunkit in trots att det gått så lång tid? :)
  • Malin 845
    columbus skrev 2017-02-23 19:04:30 följande:
    Ja hon har börjat leva rövare ordentligt nu. Har ju moderkakan i framvägg så har varit lite snålt med sparkar ända tills nu, så kul att man börjar känna av henne på allvar :)
    Så mysigt det verkar vara :).
  • Malin 845
    happylife skrev 2017-02-23 19:16:35 följande:
    Hehe ok räcker ju så egentligen

Har bm torsdag nästa v...

Idag kom jag akut o fick remiss till förlossningen å akuten. Bebis mår bra men mitt hjärta rusar o slår dubbelslag, så ligger uppkopplad med EKG sen några timmar o imorn har jag 3D ultraljud!
    Åh, hoppas du mår bättre snart <3
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend