Inlägg från: Malin 845 |Visa alla inlägg
  • Malin 845

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Smyger mig in här hos er då jag faktiskt plussade i morse!! Känns helt overkligt, jag och sambon är i chock :)

• Malin 845
    hoppitossa skrev 2017-02-19 08:55:11 följande:
    Tack!

Tar inget progesteron, behövde inte det vid senaste grav, men blir ju nojig nu när vi äntligen fått ett plus igen. 
    Grattis :). När blir din bf? :)
  • Malin 845

Tusen tack för alla grattis! Tog även cb digital som visade positivt med, så nu känns det tryggade :)

• Malin 845
    hoppitossa skrev 2017-02-19 10:35:03 följande:
    Tack. :) BF blir kring 30 oktober enligt appen. När är din?
    happylife skrev 2017-02-19 09:42:53 följande:Jag minns! Grattis!!

Inget svar på din fråga tyvärr.

Välkommen!
    Tack!Tack!
    Symetrical skrev 2017-02-19 10:12:05 följande:Stort grattis till dig, kära kollega! Denna gången skall de banne mig gå hela vägen!

Vilket försök efter MA tog det sig på?
    Tack! Ja, jag jobbar på att det ska gå hela vägen. ;) Det tog sig på 3:e försöket. Har (på eget bevåg) fortsatt med en högre dos Letrozol efter att cyklerna i somras bara blev längre och längre. Men nu jäklar ska jag boka in ett vul om en månad eller så och få se ett hjärta slå. 
    Tack! 3 månader tog det, hade kunnat vara mycket värre. :)
    frestelsen skrev 2017-02-19 09:03:31 följande:Jag har haft mf och ma så jag körde med progrestall nu fram till v 12-13 bara för att. Vet ju inte om de är det men gick ju bra:) är 20+5 idag. Sen ät vitaminer. Jag tog apoteket gravid och extra folsyra och omega3. Kan ju inte skada iaf:)
    Vad härligt att höra att allt går som det ska. Folsyra äter jag redan sedan många månader men kan ju komplettera med multivitamintillskott för gravida och sedan börja med Omega-3 som jag skulle gjort för några dagar sedan. 
    Har du fått progrestall utskrivet eller köpt på nätet?

31 oktober för mig :) enligt uträkningen för äl :)
  • Malin 845
    hoppitossa skrev 2017-02-19 10:45:06 följande:
    Då blir det att följas åt. :)
    Ja det blir det ju :)
  • Malin 845
    frestelsen skrev 2017-02-19 11:03:08 följande:
    Va härligt att se:)
    Ja det känns härligt :). Kanske köper fler cb så jag ser att det ökar :)
  • Malin 845

Hur tidiga var ni att berätta om graviditeten? Vi ska till mina föräldrar idag och sambon vill berätta för dem. Vet inte hur vi ska göra :/

• Malin 845
    misslina skrev 2017-02-19 11:23:43 följande:
    Men heeeej!!!!
    Åh vad kul! Stort grattis!!!
    Välkommen!
    Tusen tack :)
  • Malin 845
    Loppan84 skrev 2017-02-19 17:12:32 följande:

Malin vad händer?!!!! Är du gravid. Blir så jävla glad att jag dör. (Grattis grattis grattis en miljon gånger <3

Sigge är född 28e oktober så kanske du prickar hans ettårsdag

Haha ja det verkar som det! :D. Nej dö ska du inte göra! ;)

Tusen tusen tack <3. Kanske blir på hans ettårsdag då :), i vår släkt föder man ofta för tidigt, så kan bli så :P men kan ju lika väl bli november :)
  • Malin 845
    Loppan84 skrev 2017-02-19 17:15:37 följande:

Hehe och grattis till alla andra som plussat också såklsrt. Sorry blev bara så exalterad över Malin som man ändå haft kontakt med i typ 2 år nu

Du är så rar <3
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend