Inlägg från: Malin 845 |Visa alla inlägg
  • Malin 845

Gravida från Tempar/Fertility Friend

happylife skrev 2017-05-14 10:29:23 följande:
    Grattis går in i vecka 40 imorn

Ingen som nyligen plussat vad jag minns, tiden går så fort så nu är nog den semast plussade i v 15 typ...tror jag
    Vi som är "sist ut" är i vecka 17 imorgon ;) tiden går så fort :O
  • Malin 845
    happylife skrev 2017-05-14 12:50:31 följande:
    Oj ja tiden går helt galet fort!!
    Ganska bra gissat iaf
    Helt otroligt fort! Rul är om bara tre veckor!

Inte lätt att hålla koll på vilken vecka alla är i ;)
  • Malin 845
    Zora skrev 2017-05-14 13:10:48 följande:

Ja då ligger ni ju bara liiiite före mig :) Får hoppas att det kommer några fler plus!!

Vilken vecka är du i? :) bf någon gång i januari då? :)
  • Malin 845
    GästenT skrev 2017-05-14 19:38:19 följande:
    Aaaah herregud! Är du redan i vecka 17?! Vart tog tiden vägen?? :O Den sista tiden tyckte jag trillade på så himla fort i graviditeten. Kul! Kommer du att lägga ut bild från Rul sen? :)
    Ja imorgon går jag in i vecka 17 :). Har gått så sjukt fort :O, känns som om jag plussade igår :)
    Hoppas sista tiden av graviditeten går fort :). Rul är om 3 veckor imorgon, känns som en evighet! Kommer absolut att lägga upp rul bilden här, men jag kan bjuda på ultraljudsbilden från kub sålänge :)
  • Malin 845
    Mimipig skrev 2017-05-17 17:16:52 följande:

Hej på er! Vad roligt att se så många bekantingar! Jag plussade igårkväll på BIM, ÄL +15. Har försökt sen oktober, har en son på två år sen tidigare. Det är fortfarande rätt overkligt det här. Bf 22-24 januari beroende på vilken app jag frågar...

Kram på er!

Grattis igen! :)
    Kul att ni är två med bf nära varandra som jag och hoppitossa :). Har du tagit fler tester? Om du kan låta bli att testa mer så gör det, jag använde upp många tester innan jag förstod att jag var gravid, hehe :)
  • Malin 845
    frestelsen skrev 2017-05-17 19:17:45 följande:
    Okej, så spännande :) vi får ta en Stockholmsträff sen med bebisarna:)
    Hänger gärna med på en bebis träff i vår sen :)
  • Malin 845
    Mimipig skrev 2017-05-17 19:18:46 följande:
    Jag två ett digitalt i morse som bekräftade det svaga strecket, så nu är jag nöjd.
    Härligt :)
  • Malin 845
    hoppitossa skrev 2017-05-17 10:00:15 följande:

Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera rädslan och oron att något ska gå fel. Dras med känslan "varför skulle vi förtjäna/få en frisk graviditet?". Ju närmare rul vi kommer desto värre blir känslan, imorgon är det 3 veckor kvar. Tips?

Känner likadant! Nu mår jag för bra, känns som att jag knappt är gravid längre.. men de här spökveckorna är ju så vanliga, är nog "bara" att stå ut tills rul.
    Har du känt rörelser än?
  • Malin 845
    GästenT skrev 2017-05-18 07:44:04 följande:
    Åh va fint!! Så otroligt kul när man får se bilder från kub och rul som ni lägger upp! :)
    Otroligt aktiv liten bebis :) hen gjorde nästan en kullerbytta under ul :). Kommer lägga upp nästa ul om ca 2,5 vecka :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend