Inlägg från: Malin 845 |Visa alla inlägg
  • Malin 845

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Erla skrev 2017-06-05 08:41:52 följande:
    Vad härligt att höra! Spännande med rul ^^ man får se så mycket!
    Ska bli spännande! Men är samtidigt sjukt orolig, lite dubbel känsla där ;)
  • Malin 845
    Treansresa skrev 2017-06-05 08:44:16 följande:
    Rul som är så häftigt! Lycka till! V20 redan! Känns som igår då du plussade i februari!
    Tack! :) var väldigt chockad att man såg så mycket på kub, och nu lär man se ännu mer :).
    Känns också som igår, har det liksom gått nästan 4 månader? :O
  • Malin 845
    frestelsen skrev 2017-06-05 11:09:12 följande:
    Spännande :) du får bjuda på en magbild med:)
    Kan bjuda på en magbild nu :), är en timme kvar till rul nu!!! Är så nervös...
  • Malin 845

Igår var vi ju på rul, och vi ska få en liten flicka! :). Och allt såg bra ut med henne, vi är så lyckliga! :)

• Malin 845
    Treansresa skrev 2017-06-06 09:37:26 följande:
    Vad härligt att allt ser bra ut! Din resa har verkligen berört mig! Grattis till lilltjejen:)
    Känns underbart! :). Tack vännen <3, har varit en lång resa, men snart får vi träffa vår lilla tjej :)
  • Malin 845

Jag är säkert överdrivet orolig, men visst ser det konstigt ut på huvudet? Där jag ritat ringen?
    Ska det inte vara slätt runt huvudet? :(.

• Malin 845
    Treansresa skrev 2017-06-18 11:39:27 följande:

Tror också det är min bebis, bf 19/7. Får se om den håller sig inne hela tiden ut. Har varit på förlossningen en natt förra veckan och fick då brikanylspruta trotts att det var på gränsen. Men bebisen vart stressad under förvärkar och dom var inte tillräckligt starka för att det skulle vara igång. Kom dock i längd som dom skulle 60 sek långa och 3 på 10 minuter

Slemmisen började släppa i fredags. Blöder dagligen och har sammandragningar/förvärkar såfort jag rör mig ur sängen.

Men jag försöker ligga så mycket det går. Jag vill verkligen försöka ha den inne till 37+0 iallafall. Är i 35+4 idag

Oj! Men är inte bebis färdigbakad ifall den vill komma nu? Känns ju inte bra att du blöder varje dag :/ kram<3
  • Malin 845
    pugsnotdrugs skrev 2017-06-22 06:58:25 följande:

Åker till New York inatt men verkar som att jag får skippa ölprovningen! Nu är det bara glädje och rädsla!

Åh stort grattis!!! :)
  • Malin 845
    pugsnotdrugs skrev 2017-06-24 15:48:32 följande:
    Tack! Tog ett nytt test idag, ett som mäter från 100mlu, starkare än teststrecket till och med :) nä nu är jag nog gravid på riktigt :)
    Oj vad starkt! Försök att slappna av nu, och njut av att du är gravid :). Jag testade lite fram till v 7 då jag inte trodde på det, haha ;)
  • Malin 845
    eagle87 skrev 2017-06-24 20:45:20 följande:
    Åh va skönt att du äntligen fick leteozol... jag testade 3 kurer men plussa inte blev sen gravid med pergo på första försöket...

Min son fyllde 8 mån i onsdags.... vi mår bra hade en förlossnings depression men börjar må bättte...

Va starka streck du fått nu :) försök O inte tänka pp MF O försök kanske boka in ett tidigt ul för O se hjärtslag så kan du vara mindre orolig. Hoppas du har en bra resa
    Hej eagle! Längesen man hörde något från dig :). Hur mår du? :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend