Gravida från Tempar/Fertility Friend
Omega-3. Jag har aldrig gillat, och kommer nog aldrig gilla, fisk. Kan äta typ färdiga panerade torskbitar en gång i veckan om jag måste. Behöver jag äta ett tillskott istället för fisken?
Omega-3. Jag har aldrig gillat, och kommer nog aldrig gilla, fisk. Kan äta typ färdiga panerade torskbitar en gång i veckan om jag måste. Behöver jag äta ett tillskott istället för fisken?
Ni som är i samma veckor ca som jag, hur mår ni?
Jag har mått bättre senaste dagarna, tror de beror på att jag har varit hemma o vilat och kunnat äta varannan timme. Nu på morgonen har jag ett lätt illamående bara och ömma bröst. Jag kommer nog inte komma i närheten av de illamåendet jag hade med tvillingarna, känns jäkligt skönt!
Känns som en evighet till vul nästa fredag, herregud vad otålig man är! Men dessa v är ju för tråkiga och påfrestande mentalt =\ men emellanåt är jag glad och njuter
Hej fredag och hej vecka 9 (8+0)! :) Gillar verkligen att byta vecka på fredagar. Dagarna blir om möjligt ännu bättre :D Hur mår alla?
Idag har jag verkligen känt av foglossningen mer, rakt ut i höger ben hela dagen. Hoppas verkligen inte det ska fortsätta såhär hela graviditeten.