Frustrerad över hur lätt andra blir gravida!!!
Blir så jävla avundsjuk, förbannad och ledsen på folk som har lätt som en plätt att bli gravida. Vi andra då, som inte ens får en jävla ägglossning!? Mår så dåligt. Alla mina vänner, bekanta och familjemedlemmar är gravida eller har barn. För enligt många jag pratat med så är det SÅ enkelt att bli gravid! Dom har till och med försökt att välja kön på barnet och vilken månad dom vill föda i! Själv skulle jag bli OTROLIGT glad av att bli gravid. Vem bryr sig vilket kön det är eller vilken månad hen föds i bara man blir med barn!!! Min sambos mamma valde att bara ha sex EN gång per år med både min sambo och hans syskon bara för att hon ville föda i en viss bestämd månad på sommaren så dom skulle kunna fira sina födelsedagar ihop! HUR sjukt!?
Varför just jag? Jag är hyfsat ung, är kärnfriska och tränade både jag och min sambo, får alltid min mens efter exakt fyra veckor som alltid varar i fyra dagar. Jag fick det till och med direkt efter flera år av pillerknaprande. Har heller aldrig några mellanblödningar men vart är ägglossningen då? Jag har ALDRIG fått ett utslag på ÄL-stickorna. Det är nästan helt vitt förutom det starka kontrollstrecket. Jag har heller aldrig fått ÄL-sekret... Varför...