Inlägg från: Anonym (Bitter?!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bitter?!)

Frustrerad över hur lätt andra blir gravida!!!

Oj snacka om bitter. Livet är orättvist. Jag har 4 barn varav 3 är oops barn och har nu blivit gravid igen av en slump, vi slarvade med skydd en gång och oj jag blev gravid. Men nej jag tänker inte på er "stackare" som inte blir gravida lika lätt. Jag blir det och det är både negativt och positivt.

• Anonym (Bitter?!)
    Anonym (Ledsen!) skrev 2016-01-11 12:36:50 följande:
    Vem är bitter här? Jo du. 
    Vadå jag? Det är ju du som är bitter för att jag och andra kan bli gravid när vi vill(och inte vill) jag kan också planera när jag vill att barnet ska födas. Nu har vi inte gjort det men eftersom det räcker att ha sex en gång kring äl för att jag ska bli gravid så hade vi kunnat planera det. Kan tillägga att jag blir gravid på första försöket också.
  • Anonym (Bitter?!)
    Anonym (Ledsen!) skrev 2016-01-11 12:45:23 följande:
    Grattis till dig för att du har så enkelt för att bli gravid! Tror alla som vill ha barn skulle önska det. Så grattis :) 
    Nej det är inte bara grattis, det kan vara jävligt jobbigt också att inga preventivmedel funkar att behöva gå igenom en eller flera aborter att inte kunna känna sig säker när man har sex för att man vet att ett snedsteg kan leda till ytterligare en graviditet.

Livet är inte rättvist. Jag är istället varken vältränad eller snygg å andra sidan.
    Så var glad för att du är det i alla fall. Jag blir gravid lätt men du är snygg. Det hämmar ut sig. Haha
Svar på tråden Frustrerad över hur lätt andra blir gravida!!!