Inlägg från: pyssel |Visa alla inlägg
  • pyssel

Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

klyban skrev 2021-10-08 18:42:21 följande:

Du får nog utveckla ditt resonemang lite, eller kanske du inte förstår att det är bra en enda specifik detalj som var där.

Det du säger ändrar inte SVT´s opartiskhet, inte heller att prata om annat och när de var så uppenbart bara en specifik detalj som vi hade där.

Men den röda tråden berättar ju att flashy har fel igen.

Men vi inväntar spänt på anmälan, men de brukar aldrig ske.

Prova igen (utan att det går bättre för dig).
  • pyssel
    klyban skrev 2021-10-08 20:51:50 följande:

Vad är det jag ska prova?

Det betydde att du kan prova att förstå något, därefter prova att skriva något som visar på det förra.

Men eftersom du inte förstod SLU:s påpekanden så kan du istället bryna dig på en gammal SVT-goding med anledning av dess dagsfärska paralleller. "Persona non grata", eller bättre känd som "Soran självömkar", på just opartiska SVT.
  • pyssel
    klyban skrev 2021-10-08 21:25:36 följande:

Du pratar inte ens om det som var där, att det är mer än det vet ju alla, men det vill inte flashy att vi ska tänka på.

Så han har lyckats med dig.

Så stora frågan är du som tror att en opartiskhet försvinner av denna detalj och när vi alla vet den rödatråden är bra och mycket mer större.

Ska du ignorera detta också?

Och prata om "du" "du" du", jag är inget argument här för SVT opartiskhet och kommer aldrig bli!

Att du inte förstår (det mesta) kan du knappast skylla på andra. Sedan kan du vifta hur mkt du vill med ögonbrynen, det hjälper liksom inte på din "argumentation" att du precis lyckas hålla brynen ovan ytan när du simmar runt i din latrin av "ord". Jag ser att jag återigen inte är ensam om att påpeka att du behöver starta om med "Far ror, mor är rar" innan du ens gör ett försök med lite enkla resonemang.

SLU blev för vanskligt för dig men dagsaktuelle Sorans klagosång tycker jag förtjänar en sann pekoralists varma famn. Inte?
  • pyssel
    klyban skrev 2021-10-08 23:22:53 följande:

Hur ska du ha det, prata om den detaljen som falshy pratade om, eller om det som vi alla vet och den röda tråden om fakta i klimatet, eller om att SVT är opartiska?

"Du" "Du "Du" argument berättar att du är intresserad av ämnet, för jag är inte ämnet eller ett argument i denna tråd.

Varför all denna ad hominem, över diskutera sak och denna röda tråd som du nu verkar ignorera.

Var nu inte blygsam, du menar "jag, jag, jag" åtföljt av krumelurer utan fakta, Falsy.
  • pyssel
    klyban skrev 2021-11-17 21:40:29 följande:

Vad jag säger saknar relevans för SVT opartiskhet, dock berättar det en hel del om dig att du inte vet vad opartiskhet är.

De fem första orden är helt sanna.
  • pyssel
    klyban skrev 2021-11-18 10:40:15 följande:

Ledsen, det går inte kompartmentalisera det så som du gör, det enda du berättar är att du är medvetet om SVT opartiskhet  men hoppas du kan prata om annat istället.

Men sant, jag är irrelevant för SVT opartiskhet, visste du inte om det?

Försök bevis istället att SVT är inte opartiska, för det misslyckas ni med varje gång.

Och sen ser man anmälningarna som saknas, vilket bara berättar än mer tydligt att ni vet om att SVT är opartiska.

Dock vet vi alla ni attackerar SVT, för ni klarar inte av den opartiska granskningen av politiken.

Som komiskt nog har tagit med än er extrema politiker.

Dina ad hominem bara berättar du är medveten du har fel, men varför göra det så tydligt är konstigt, men tackar för det.

Att ni kan vara så rädda för opartisk media, det är intressant.

Perplexande att du använder (så många) ord du inte förstår.
  • pyssel
    klyban skrev 2021-11-19 16:31:03 följande:

Jag väntar på sakligheten kommer det ta lång tid?

Hur menar du att dina osakliga och faktaresistenta inlägg skulle bemötas annat än med gapskratt?! År av sakliga repliker och med fakta underbyggda argument har inte bitit på din agenda och okunskap ännu.
  • pyssel
    klyban skrev 2021-11-19 17:56:30 följande:

Så ditt svar är då nej, pyssel kommer inte vara saklig?

För det är din saklighet vi väntar på, annars finns inget att diskutera i dina texter som har nått med sak och göra.

Så kommer vi få vänta länge på detta?

Min gissning är att det aldrig kommer, för det är så det brukar bli med dig att du inte vill diskutera sak saklighet.

Du har fått din beskärda del av pärlor under åren och även repetition på det. Nu ägnar jag mig åt att avfärda dina dumheter och poängtera din faktaresistens. Din inlärningsresistens är jag helt osugen på att bryna mig mer på. Ju mer du skriver desto värre blir det för dig, Viola.
  • pyssel
    klyban skrev 2021-11-20 12:51:24 följande:

Jag väntar fortfarande på att du ska påvisa nått som inte skulle vara opartiskt av SVT/SR.

Och upp tills nu är svaret NOLL exempel på där något inte skulle vara opartiskt av SVT/SR.

Kan aldrig bliv värre med diskussioner med dig, då du aldrig deltar om ämnet som diskuteras.

Viola.

Jag kan sätta mig och göra en undersökning här i soffan, och få vilket resultat jag vill.

Dock är inte din "undersökning" statistiskt säkerställd, men såklart sånt vet du inte vad det är ens.

Dock vet alla att den undersökningen du tar upp är icke trovärdig pga avsaknad av statistisktssäkerställnde.

Vilket du också vet, men din agenda hoppas att någon går på detta, men ingen går på nått sånt som har nått intellekt.

Synd bara att du glömde av att påvisa detta också, men kanske nästas inlägg kommer du ihåg och ta med detta.

Eller?

SVT/SR är opartisk och det bevisar tråden och varje gång flashy skriver nått.

Dockhar vi dragit slutsatsen att förslagen på vad som inte skulle varit opartiskt, så har vi noll och inga anmälningar heller, vilket är väldigt talande.

Bra inga exempel kommer, för det berättar en enda sak.

Jag vet inte varför man är så rädd för opartiskt media som SVT/SR.

Eller jo  jag vet, det är för den opartiska granskningen av politiken som stör dom, de vill föra sina agendor utan att bli störda av verkligheten.

Och det är då faan inte helgmålsbön eller andra skitprogram, utan en enda sak är det som extremhögern är rädd för, och det är att man synar deras affärer.

Det mest komiska är att den politiska granskningen har tagit mer i andra partier än de högrextrema som SD, och ändå är de så satans rädda att i en kommun fick man inte ens sitta läsa diarieföringen fast det är en offentlig handling.

Nej, du har förstås fel igen. Jag kommer inte försöka lära dig något igen fast du enträget hävdar att du suktar efter det. Den tiden är förbi, Viola.
  • pyssel
    klyban skrev 2021-11-21 13:00:04 följande:

Hur kan jag ha fel

För att du alltid har det. Svårare än så är inte svaret.
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?