Padirac skrev 2021-08-02 19:49:07 följande:
Tar du en fråga om artikeln där det redogörs för Breiviks ord som en vedervärdigt desperat personlig sak mot dig?
Jag kan väl göra en 'vedervärdigt desperat personlig sak mot dig igen' - frågorna kommer en gång till.. kanske kan jag förstå hur du tänker ( jag jag vet att det är en vedervärdigt desperat personlig sak mot dig att fråga hur du tänker)
Ja du, tomten, hur du ens kan finna på att komma med lite halmslöjd och sedan dra paralleller till rättegången mot Breivik för att hans redogörelse återgavs i media, säger mer om dina svårigheter att skilja på sammanhang, reportage och när du knåpat ihop egna föreställningar om andra.
Men jag kan ju iofs påminna dig om att han efter att ha fått för fria tyglar och heilat sattes i handfängsel. Även den plattformen har sina begränsningar för extremister, tomtenissen.
Hur går det med svansen, du verkar inte riktigt lika omhuldande om den längre? Han försvarar ju lika ihärdigt islamistiska dåd som den postare du gärna går i ordväxling med om Breivik (ja, vem gör inte det senare)?