• moaz

Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
  • Hysteri
    KillBill skrev 2024-03-23 12:30:51 följande:

Förtroendet för Sveriges radio ökar. 

sverigesradio.se/artikel/fortroendet-for-sveriges-radio-okar--2

😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

En vänsterextrem journalist på SVT frågar en av sina extremist kollegor om den har förtroende för SVT, sen kallar man det för en "undersökning" 

Goebbels skulle varit stolt 
  • KillBill
    Hysteri skrev 2024-03-24 10:09:03 följande:
    😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

En vänsterextrem journalist på SVT frågar en av sina extremist kollegor om den har förtroende för SVT, sen kallar man det för en "undersökning" 

Goebbels skulle varit stolt 
    Du kanske skulle kolla upp fakta innan du uttalar dig? Nu framstår du ju bara som dåligt påläst. 

Resultatet i SOM undersökningarna baseras på svar från fler än 10 000 respondenter. Det finns inte många svenska undersökningar som är så gedigna som de SOM undersökningarna (som Göteborgs universitet årligen presenterar). www.gu.se/som-institutet/som-undersokningarna
    Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
  • Hysteri
    KillBill skrev 2024-03-24 10:23:44 följande:
    Du kanske skulle kolla upp fakta innan du uttalar dig? Nu framstår du ju bara som dåligt påläst. 

Resultatet i SOM undersökningarna baseras på svar från fler än 10 000 respondenter. Det finns inte många svenska undersökningar som är så gedigna som de SOM undersökningarna (som Göteborgs universitet årligen presenterar). www.gu.se/som-institutet/som-undersokningarna
    Enligt vänsterextrema propaganda kanaler 

Då måste det ju vara så så. Yeah right LOL

😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • KillBill
    Hysteri skrev 2024-03-24 10:29:40 följande:
    Enligt vänsterextrema propaganda kanaler 

Då måste det ju vara så så. Yeah right LOL

😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Jag rekommenderar dig att prata med en vuxen som kan berätta för dig vad ett universitet är för något och som kan förklara hur en opinionsundersökning går till.

• Hysteri
    KillBill skrev 2024-03-24 10:45:34 följande:

Jag rekommenderar dig att prata med en vuxen som kan berätta för dig vad ett universitet är för något och som kan förklara hur en opinionsundersökning går till.

Oj då blev du så kränkt att du behöver förminska dina meningsmotståndare? 

Så kan det vara om man saknar argument  😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • klyban
    Hysteri skrev 2024-03-24 11:40:55 följande:

Ingen blir kränkt av dig, du är bara för uppenbar.

Du verkar ha stora problem med saklighet och delta i diskussioner, för allt med dig verkar cirkulera kring ad hominem och utfall mot användare än sakfrågan.

Vi gör samma slutsats som i alla andra ställen du är här på Familjeliv och att du så gärna vill vara med.
    Men har precis ingenting att tillföra sakligt, och det är imponerande att du lyckas med detta.

Berättar dock att du inte är här för ämnet alls :lol:
    Och varför du är här är en gåta, för du är svårt intetsägande och tillför inget.
    Dock intressant och se när du försöker och hur dåligt det går med sakligheten Solig

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Hysteri
    klyban skrev 2024-03-24 12:17:05 följande:

Ingen blir kränkt av dig, du är bara för uppenbar.

Du verkar ha stora problem med saklighet och delta i diskussioner, för allt med dig verkar cirkulera kring ad hominem och utfall mot användare än sakfrågan.

Vi gör samma slutsats som i alla andra ställen du är här på Familjeliv och att du så gärna vill vara med.
    Men har precis ingenting att tillföra sakligt, och det är imponerande att du lyckas med detta.

Berättar dock att du inte är här för ämnet alls :lol:
    Och varför du är här är en gåta, för du är svårt intetsägande och tillför inget.
    Dock intressant och se när du försöker och hur dåligt det går med sakligheten Solig

Där kommer han mer mer osaklighet och populism   

Följer du efter mig och läser alla mina inlägg? HAHAHAHA så trevligt att höra att du är så kränkt och arg att du har blivit helt besatt av mig 

I natt kommer du gråta dig själv till sömns pga mina inlägg 😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• KillBill
    Hysteri skrev 2024-03-24 11:40:55 följande:

Att det är du som saknar argument är tydligt för alla som  läst dina inlägg. Mitt tips om att prata med en vuxen är ärligt menat.
  • Hysteri
    KillBill skrev 2024-03-24 12:28:44 följande:
    Att det är du som saknar argument är tydligt för alla som  läst dina inlägg. Mitt tips om att prata med en vuxen är ärligt menat.
    Att sitta och förminska andra är knappast ett vuxet beteende

Det finns inte en chans att jag tänker slösa bort min tid att argumentera med en sådan
  • KillBill
    Hysteri skrev 2024-03-24 13:06:28 följande:
    Att sitta och förminska andra är knappast ett vuxet beteende

Det finns inte en chans att jag tänker slösa bort min tid att argumentera med en sådan
    Om du är känslig för förminskning kanske du ska upphöra med att utsätta andra för det?
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?