Padirac skrev 2023-03-07 19:43:49 följande:
Ok - du har inga som helst belägg för att det är någon mörkläggning annat än att du kallar det för mörkläggning för att du tycker det.
Insinuanta spekualtioner - som många gånger förr.
Jag tror det var du som tyckte att ditt tycke och din smak skulle vara en referns för PS utbud, du hitatde inget och mina 2 minuters googlande hittad e fler alternativ som uppfyllde dina önskningar.
Blanda inte ihop dig med mig . ditt tycke och din smak och det var inte jag som kallade det mörkläggning.
Så du har ingen idé om vilka intressen det skulle gynna men du kallar det en mörkläggning .... helt utan grund och helt utan argument... annat än att du tycker det..
Haha, ja, ordet innebär att man
döljer viktig information och därmed en bedömning. Jag kan dock tänka mig att du tror att
viktig information är någonting objektivt som utgår från dig, för det är exakt så som du - i vanlig ordning - resonerar.
Min bedömning är att det här är viktig information och att Public Service antingen är inkompetenta om de inte har kännedom om händelserna i Bryssel eller helt enkelt döljer viktig information.
Jag använder språket så som det är konstruerat, tack så mycket. Vad du associerar ord med är helt ointressant.