• Anonym (Snygga tjejer)

Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)

1. Spara långt hår tills håret når axlarna eller ryggraden, fan vad sexigt
    2. Om du är 165 cm lång så är 50-55 kg perfekta vikten
    3. Skaffa snygga kläder
    4. Sminka dig, men inte för mycket smink
    5. Träna på gym och få den perfekta kroppen & rumpan, lagom vältränad tjej går aldrig fel
    6. Fixa silikonbröst om du har A-kupa
    7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår
    8. Skaffa en bra personlighet om du inte har det

Detta är allt du som tjej behöver för att bli snygg, en majoritet av killarna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon kille som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom.

Detta är det ni tjejer behöver veta för att bli så snygga som det går, ha en bra dag! Glad

• Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)
  • Samtalshoran
    Anonym (.) skrev 2015-12-13 12:15:33 följande:

Problemet är att det finns fler Ken än det finns Barbies. Många fler snygga män än snygga kvinnor. Vissa menar att Gud hade svårigheter när han tillverkade kvinnan, bara var 10:e lyckades.

Haha, i vilken värld då? Jag sex ursexiga tjejer överallt, men män? Not so much.
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Snygga tjejer) skrev 2015-12-12 15:05:51 följande:

3. Skaffa snygga kläder
    5. Träna på gym och få den perfekta kroppen & rumpan, lagom vältränad tjej går aldrig fel
    7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår

Detta är allt du som tjej behöver för att bli snygg, en majoritet av killarna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon kille som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom.

Detta är det ni tjejer behöver veta för att bli så snygga som det går, ha en bra dag! Glad

CRAP! Det här betyder ju att jag är skitful o ingen vill ha mig?!

1. Har det där "mellanlånga" svenssonhåret, så varken långt eller kort.
    2. Jag är varken 165cm eller vägen 50-55 kg Obestämd
    3. Snygga kläder? Nej jag har faktiskt inte så mycket "snygga" kläder.
    4. Sminkar mig väldigt sällan, men när jag väl gör det brukar det vara ganska mycket!
    5. Tränar varken på gym eller någon annanstans.
    6. Inga sillisar trots A-kupa.
    7. Inget blonderat hår, oftast ganska många olika nyanser, men trivs bäst i rött.
    8. Har för det mesta en ganska hemsk personlighet.

Måste nog meddela sambon att han har fel som vill ha mig som jag är! Drömmer
  • Anonym (Satmaran)

3. Skaffa snygga kläder

Jag stämmer inte in på knappt nått av det som står. Har tjockt långt rödbrunt hår, stora tuttar stort arsel och väger modiga 104 kilo till mina 170cm. Men ändå så lyckas jag få massor av män efter mig som vill ha sex och i princip dyrkar mig? Får väldigt ofta höra från väldigt många att jag har läcker kropp. Har brädat brudar med både sillisar blont hår och vältränade små kroppar. Kanske är så att alla gillar olika? Lika så att vi tjejer gillar olika? Lägg upp en bild på dig själv så får vi se hur jävla snygg och perfekt du är själv
  • Anonym (jules)

3. Skaffa snygga kläder

1. Jag har ungefär axellångt afrohår!
    2. 158 cm och 53 kilo, helt perfekt vikt och längd för mig!
    3. Klär mig alltid skitsnyggt.. eller inte, beror på vilken smak man har. Men jag klär mig såklart aldrig i något jag känner mig ful i, det vore ju konstigt!
    4. Sminkar mig ibland. Lite läppglans och mascara och sen är jag nöjd.
    5. Jag tränar och har skitsexig kropp och den mest perfekta rumpan man kan tänka sig ;)
    6. C-kupa utan silikon
    7. Nja, blont känns inte så smickrande på mig som är så mörk, jag håller mig till mitt naturligt kolsvarta hår
    8. Har en fantastisk personlighet :D

Jag är dock lesbisk så om killar hatar eller älskar mig spelar ingen roll :D
  • Scoops

TS, beskriver du din mamma nu?

Jag orkar inte leva upp till önskemål från "en kille". Jag föredrar män. På tal om män så ska jag nog gå och klämma lite på min en stund och höra vad han tycker är snyggt istället Skål

• Anonym (K)
    Anonym (Snark) skrev 2015-12-12 15:08:47 följande:

*intresseklubben antecknar* varför känner du behov av att upplysa kvinnor om hur de blir snygga i dina ögon? Tror du vi bryr oss om dina fjantiga åsikter?

Håller med!
  • Anonym (tack!)

Tack för denna värdefulla information! Det är mitt enda syfte i livet, att leva upp till dina fantasier! 

• NaughtyMe

Haha jävligt bra inlägg om avsikten var att reta upp och kränka majoriteten av alla kvinnor i landet *good job* som en kille som listar det män vill ha så kanske du är intresserad av att veta vad kvinnor vill ha i gengäld? (För jag antar att det ändå är kvinnor du är intresserad av?)

1. Down to earth, respektfull och livsglad personlighet. (Sorry to inform you that you already failed on this point)

2. Waxa ryggen

3. Noppra ögonbrynen, I mean come on! Efter allt kroppshår vi tjejer tar bort så är väll inte det för mycket begärt! ;)

4. Hälsosam kropp

5. Charmigt leende och glimten i ögat

6. Se till att lukta gott!

7. Hela och rena kläder, stilen däremot kan variera stort

8. Och nummer 8, kräver du monsterpattar så kräver jag en monsterkuk i gengälld.

Själv uppfyller jag 7 av dina 8 krav, ska bli intressant att se hur många du uppfyller av mina som är betydligt mer blygsamma ;)

• Anonym (Special kind of crazy)
    kaffe skrev 2015-12-13 13:07:14 följande:

Jag tror dom flesta tjejer är medvetna om att killar går i gång på tjejer som har dom attributen du räknar upp i ts.  Det är inte dirkekt någon nyhet. Killar är som reptiler, vet man det du skriver ovan och använder sej av det har man 95% av killarna i sitt våld. Grejen är bara att den typen av killar som i första skedet attraheras av yttre attribut är fruktansvärt tråkiga och intetsägande. Därför klär jag alltid ner mej när jag ska ut.  Det är då man träffar dom riktiga guldkornen, dom som är roliga att slänga käft med över en öl och som inte har som enda mål att ragga upp en. 

Exakt. Mycket roligare att se lite småtrist ut och sen blända killen som har hjärnan med sig och klarar konversationstestet. Hur jag ser ut hemma i sovrummet är en annan sak...
  • MrsPJ

Du Ts, uppfyllde med den listan kraven på en människa som är pantad. Grattis.

Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)