Inlägg från: Anonym (jules) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jules)

Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)

Anonym (Snygga tjejer) skrev 2015-12-12 15:05:51 följande:

Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)

1. Spara långt hår tills håret når axlarna eller ryggraden, fan vad sexigt
    2. Om du är 165 cm lång så är 50-55 kg perfekta vikten
    3. Skaffa snygga kläder
    4. Sminka dig, men inte för mycket smink
    5. Träna på gym och få den perfekta kroppen & rumpan, lagom vältränad tjej går aldrig fel
    6. Fixa silikonbröst om du har A-kupa
    7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår
    8. Skaffa en bra personlighet om du inte har det

1. Jag har ungefär axellångt afrohår!
    2. 158 cm och 53 kilo, helt perfekt vikt och längd för mig!
    3. Klär mig alltid skitsnyggt.. eller inte, beror på vilken smak man har. Men jag klär mig såklart aldrig i något jag känner mig ful i, det vore ju konstigt!
    4. Sminkar mig ibland. Lite läppglans och mascara och sen är jag nöjd.
    5. Jag tränar och har skitsexig kropp och den mest perfekta rumpan man kan tänka sig ;)
    6. C-kupa utan silikon
    7. Nja, blont känns inte så smickrande på mig som är så mörk, jag håller mig till mitt naturligt kolsvarta hår
    8. Har en fantastisk personlighet :D

Jag är dock lesbisk så om killar hatar eller älskar mig spelar ingen roll :D
  • Anonym (jules)

Jag tycker det verkar sjukt tråkigt att vara "alla killars drömtjej". Träna, men inte för mycket. Sminka dig, men inte för mycket. Ha axellångt brunt eller blont hår, var 165 cm lång och väg minst 50 men högst 55 kg. Operera brösten för alla killars skull om de råkar vara storlek 75A. I andra trådar kan man läsa att "alla killars drömtjej" är 170 cm lång och trådsmal och inte umgås med killar eller festar. En annan tråd påstår att tjejer som har lila hår och har anime som största intresse är alla killars dröm. Andra tycker att det räcker med en enorm rumpa Flört

Skaffa snygga kläder, vad innebär det? Vit skjorta, pennkjol, fishnets och lårhöga stövlar? Tights, tunika och ballerinaskor? Jeans, urringat linne och sneakers? Odd molly-kofta och Hunter-stövlar matchat med en Michael Kors-väska? Baggyjeans, Dr Martens och flannelskjorta? Sommarklänning och flipflops? Clubwear och stilettklackar? "Snygga kläder" innebär olika saker för alla.

Vad innebär "bra personlighet"? Att man är snäll? Att man är utåtriktad? Att man inte stjäl, ljuger eller slåss? Att man är blyg? VAD är en bra personlighet, finns det något universiellt svar på detta?

Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)