• Anonym (Snygga tjejer)

Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)

Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)

1. Spara långt hår tills håret når axlarna eller ryggraden, fan vad sexigt
    2. Om du är 165 cm lång så är 50-55 kg perfekta vikten
    3. Skaffa snygga kläder
    4. Sminka dig, men inte för mycket smink
    5. Träna på gym och få den perfekta kroppen & rumpan, lagom vältränad tjej går aldrig fel
    6. Fixa silikonbröst om du har A-kupa
    7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår
    8. Skaffa en bra personlighet om du inte har det

Detta är allt du som tjej behöver för att bli snygg, en majoritet av killarna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon kille som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom.

Detta är det ni tjejer behöver veta för att bli så snygga som det går, ha en bra dag! Glad

• Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)
  • Anonym (Snark)

*intresseklubben antecknar* varför känner du behov av att upplysa kvinnor om hur de blir snygga i dina ögon? Tror du vi bryr oss om dina fjantiga åsikter?

• Rainbow gg

Låter som min dröm-man. Förutom silikonbröst, det ska bytas ut mot hårda bröstmuskler. Nu vet ni vad ni ska göra för att bli snygga killar!

• Anonym (Snygga tjejer)
    Anonym (Snark) skrev 2015-12-12 15:08:47 följande:

*intresseklubben antecknar* varför känner du behov av att upplysa kvinnor om hur de blir snygga i dina ögon? Tror du vi bryr oss om dina fjantiga åsikter?

Innerst inne bryr ni er, men självklart vill du leva i förnekelse... Detta är inte bara i mina ögon hur man blir snygg, andra har också sagt detta till mig massor med gånger.
  • Anonym (Snark)
    Anonym (Snygga tjejer) skrev 2015-12-12 15:11:46 följande:

Innerst inne bryr ni er, men självklart vill du leva i förnekelse... Detta är inte bara i mina ögon hur man blir snygg, andra har också sagt detta till mig massor med gånger.

Nope bryr mig inte ett dugg. Haha andra har sagt detta till dig? Du och din bekantskapskrets måste ha ett absurt behov av att diskutera hur tjejer ska göra för att bli snygga hahaha skaffa ett liv istället.
  • Anonym (jösses)

Hur gammal är du ts?

• Anonym (Snygga tjejer)
    Anonym (Snark) skrev 2015-12-12 15:14:24 följande:
    Nope bryr mig inte ett dugg. Haha andra har sagt detta till dig? Du och din bekantskapskrets måste ha ett absurt behov av att diskutera hur tjejer ska göra för att bli snygga hahaha skaffa ett liv istället.
    Om jag inte var vid liv skulle jag inte kunna skriva denna tråd. Tyst
  • Anonym (Märkligt)

Jag väger mer än så till min kortare längd. Jag blonderar absolut inte håret! Tränar noll p.g.a sjukdom. Sminkar mig inte till vardags. Har myskläder eller arbetskläder hemma. Märkligt nog tycker maken jag är skitsnygg fortfarande efter alla dessa år och trots att jag närmar mig 50! Glad  Och vadå "skaffa en bra personlighet"? Man är den man är och ska sannerligen inte behöva ändra sig p.g.a en man!

• Anonym (Tjej)

Gäsp. Du beskriver en perfekt knulldocka. Dom flesta kvinnor letar efter en riktig man. Såna män skriver inte listor om hur kvinnor ska vara.

• Anonym (n)

såna här inlägg blir det när fjortisar tillåts på detta forum

Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)