• Anonym (Snygga tjejer)

Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)

Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)

1. Spara långt hår tills håret når axlarna eller ryggraden, fan vad sexigt
    2. Om du är 165 cm lång så är 50-55 kg perfekta vikten
    3. Skaffa snygga kläder
    4. Sminka dig, men inte för mycket smink
    5. Träna på gym och få den perfekta kroppen & rumpan, lagom vältränad tjej går aldrig fel
    6. Fixa silikonbröst om du har A-kupa
    7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår
    8. Skaffa en bra personlighet om du inte har det

Detta är allt du som tjej behöver för att bli snygg, en majoritet av killarna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon kille som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom.

Detta är det ni tjejer behöver veta för att bli så snygga som det går, ha en bra dag! Glad

• Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)
  • Nenne666
    NaughtyMe skrev 2015-12-13 19:38:09 följande:

Haha jävligt bra inlägg om avsikten var att reta upp och kränka majoriteten av alla kvinnor i landet *good job* som en kille som listar det män vill ha så kanske du är intresserad av att veta vad kvinnor vill ha i gengäld? (För jag antar att det ändå är kvinnor du är intresserad av?)

1. Down to earth, respektfull och livsglad personlighet. (Sorry to inform you that you already failed on this point)

2. Waxa ryggen

3. Noppra ögonbrynen, I mean come on! Efter allt kroppshår vi tjejer tar bort så är väll inte det för mycket begärt! ;)

4. Hälsosam kropp

5. Charmigt leende och glimten i ögat

6. Se till att lukta gott!

7. Hela och rena kläder, stilen däremot kan variera stort

8. Och nummer 8, kräver du monsterpattar så kräver jag en monsterkuk i gengälld.

Själv uppfyller jag 7 av dina 8 krav, ska bli intressant att se hur många du uppfyller av mina som är betydligt mer blygsamma ;)

• Utflykt i verkligheten

Så blir ni killar lyckliga en kärleksfull i relation! (Kommer från en tjej)

1. Spara information, och agera utifrån den, om kvinnan du säger dig älska så hon känner att du är uppriktigt intresserad av henne, fan vad sexigt
    2. Om du är pappa så är engagemang perfekta egenskapen
    3. Skaffa en jämställd syn på män och kvinnor
    4. Prata om problem, men kritisera inte för mycket
    5. Träna på att öppna dig och våga kommunicera om relationen, deltaktig partner går aldrig fel
    6. Fixa respekt om du har brist på det
    7. Visa omtänksamhet, snäll känns OK men om du är mer egocentrisk än omtänksam så bör du jobba på att ändra inställning
    8. Skaffa självinsikt om du inte har det

Detta är allt du som kille behöver för att bli lycklig i en kärleksfull relation, en majoritet av tjejerna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon tjej som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom.

Detta är det ni killar behöver veta för att bli så lyckliga i en kärleksfull relation som det går, ha en bra dag! Glad

• Crazydre

Jävla idiot! Vem som är snygg eller ej är en smaksak och inget som kan definieras objektivt. Det enda trollet här är du, om du nu inte är så efterbliven att du tror på det du skriver - vet inte vilket som vore värst

• Crazydre
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-12-14 10:00:18 följande:

Så blir ni killar lyckliga en kärleksfull i relation! (Kommer från en tjej)

1. Spara information, och agera utifrån den, om kvinnan du säger dig älska så hon känner att du är uppriktigt intresserad av henne, fan vad sexigt
    2. Om du är pappa så är engagemang perfekta egenskapen
    3. Skaffa en jämställd syn på män och kvinnor
    4. Prata om problem, men kritisera inte för mycket
    5. Träna på att öppna dig och våga kommunicera om relationen, deltaktig partner går aldrig fel
    6. Fixa respekt om du har brist på det
    7. Visa omtänksamhet, snäll känns OK men om du är mer egocentrisk än omtänksam så bör du jobba på att ändra inställning
    8. Skaffa självinsikt om du inte har det

Detta är allt du som kille behöver för att bli lycklig i en kärleksfull relation, en majoritet av tjejerna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon tjej som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom.

Detta är det ni killar behöver veta för att bli så lyckliga i en kärleksfull relation som det går, ha en bra dag! Glad

Så ja, där är ett Exempel på en vettigt tänkande Person.
  • Anonym (Jag)

Skulle jag 167 lång väga 55 kg så vore jag mager i dagsläge väger jag 65 har 34 36 i kläder vill inte vara smalar för att du ska ha något att titta på .

• AnSta
    Anonym (.) skrev 2015-12-13 13:02:50 följande:

Konstigt att så många kvinnor övervärderar sitt utseende och sin personlighet.

....För det är det ju bara män som får, eller?

Gud så korkat.
  • sextiotalist

Det lustiga är i detta, är att det finns hur många trådstarter där killar klagar på att kvinnor inte behöva göra ett smack för att få killar (i varje fall ett ligg), så om verkligheten är så, varför ska vi kvinnor anstränga oss för att få ännu mer män efter oss Flört.

Nej du lillpöjk, ni kan sätta upp era listor och antingen så växer ni upp inser att kvinnorna är inte till för er och troligen ger blanka sjutton i vad ni tycker, eller så sitter ni på FL eller Flaschback och beklagar er som 40-åringar att ingen kvinna vill ha er.

Men vi tjejer var väl inte bättre i den åldern heller misstänker jag

• Anonym (Looser)

Hahahahahahahaha ytterligare en looser som tror att vi kvinnor finns till för männens njutning och för att dom ska ha något att titta på. Idioter är vad ni är. Jag tänker vara hur fet och osminkad jag vill. Hahaha

• Anonym (Blondie)

Jag är 155 cm, väger 57 kilo (smal med bara muskler, älskar tung styrketräning), har blont hår, älskar smink, har silikonbröst. Jag har ett bra jobb inom IT och ett stabilt förhållande. Jag ser alltså ut som majoriteten klassar som en såkallad barbie och en knulldocka, kul!

• Anonym (...)

Så blir du en idiot:

1. Skriv en sån här tråd på Familjeliv

Klart!

Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)