• Anonym (Snygga tjejer)

Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)

1. Spara långt hår tills håret når axlarna eller ryggraden, fan vad sexigt
    2. Om du är 165 cm lång så är 50-55 kg perfekta vikten
    3. Skaffa snygga kläder
    4. Sminka dig, men inte för mycket smink
    5. Träna på gym och få den perfekta kroppen & rumpan, lagom vältränad tjej går aldrig fel
    6. Fixa silikonbröst om du har A-kupa
    7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår
    8. Skaffa en bra personlighet om du inte har det

Detta är allt du som tjej behöver för att bli snygg, en majoritet av killarna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon kille som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom.

Detta är det ni tjejer behöver veta för att bli så snygga som det går, ha en bra dag! Glad

• Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)
  • Anonym (Jävligt Snygg!)
    Anonym (Snygga tjejer) skrev 2015-12-12 15:05:51 följande:
    Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille) 1. Spara långt hår tills håret når axlarna eller ryggraden, fan vad sexigt 2. Om du är 165 cm lång så är 50-55 kg perfekta vikten 3. Skaffa snygga kläder 4. Sminka dig, men inte för mycket smink 5. Träna på gym och få den perfekta kroppen & rumpan, lagom vältränad tjej går aldrig fel 6. Fixa silikonbröst om du har A-kupa 7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår 8. Skaffa en bra personlighet om du inte har det Detta är allt du som tjej behöver för att bli snygg, en majoritet av killarna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon kille som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom. Detta är det ni tjejer behöver veta för att bli så snygga som det går, ha en bra dag! 

Hej TS, och stort TACK för veckans bästa, roligaste och mest relevanta tråd! Nu vet vi tjejer hur vi ska göra, ovärderligt ju! Du har vunnit Jävligt Snyggs specialpris som bara delas ut vid extra förtjänstfulla bedrifter. Specialpriset innebär en massa härliga upplevelser: 1. Perfekt Ken-frisyr. Vi klipper och färgar dig mörk för det är det enda vi tjejer gillar. Skallig? Då blir det soptippen, sorry. 2. Om du är 184 cm är du perfekt. Kortare? Vi fixar benförlängning. Kapar benen och lägger i inlägg. Längre? Vi kapar! Du väger väl 76 vilket är perfekt? Om inte: tvångsmatning alt. svält tills vågen visar 76. Vill du inte? Då blir det soptippen, sorry. 3. Kläder? Det behövs inte om du är perfekt. Visa upp dig för sjutton! 4. Ta hand om dig och din hud, MEN för guds skull - inte för mycket! (Soptippen du vet...) 5. Träna och se till att du är perfekt muskulös, men se upp så du inte blir lättare eller tyngre än 76 kilo! Rumpan ska vara liten och "perky" och armarna slimmade. 6. Fixa silikonmuskler om du misslyckas under punkt 5. (Men tänk på att silikon är tungt - akta dina 76 kilo!) 7. Raka hela dig så du är slät som en barnrumpa. Överallt. Vi kan även erbjuda vaxning, ett strå i taget för maximal njutning. 8. Personligheten behöver du inte tänka på. Den skiter vi i, så länge du är 184 cm, väger 76 kilo, har perfekt Ken-frisyr, perfekta muskler och inte ett fju på kroppen. Säg till när du vill inkassera ditt pris. Vi längtar så. Puss från Jävligt Snygg & Co
  • sextiotalist
    Anonym (Blondie) skrev 2015-12-14 14:03:18 följande:

Jag är 155 cm, väger 57 kilo (smal med bara muskler, älskar tung styrketräning), har blont hår, älskar smink, har silikonbröst. Jag har ett bra jobb inom IT och ett stabilt förhållande. Jag ser alltså ut som majoriteten klassar som en såkallad barbie och en knulldocka, kul!

Det är inte dig de avser vara knulldocka, utan de männen som är ute efter en kvinna med det utseende många gånger är ute efter en bimbo som de beskriver att de är ute efter en knulldocka (troligen blir det väldigt besvikna när de upptäcker att bimbon är utrustad med både hjärna och egen vilja).
    Dvs de vänder sig mot den synen som männen har, inte mot de kvinnor som har det utseendet.
    Ts är ute efter en knulldocka/trofé/bimbo, men kvinnorna som ser ut som hans idealbild är med all sannolikhet inte detta.

• Tonensu

En liten fråga, vart tog TS vägen efter att ha startat den här tråden?

• Utflykt i verkligheten
    Tonensu skrev 2015-12-16 22:49:10 följande:

En liten fråga, vart tog TS vägen efter att ha startat den här tråden?

Grabben måste ju hinna med skolan också. Du ska nog se att han är tillbaka till imorgon...
  • Anonym (Tjej)
    sextiotalist skrev 2015-12-16 14:07:42 följande:

Det är inte dig de avser vara knulldocka, utan de männen som är ute efter en kvinna med det utseende många gånger är ute efter en bimbo som de beskriver att de är ute efter en knulldocka (troligen blir det väldigt besvikna när de upptäcker att bimbon är utrustad med både hjärna och egen vilja).

Dvs de vänder sig mot den synen som männen har, inte mot de kvinnor som har det utseendet.

Ts är ute efter en knulldocka/trofé/bimbo, men kvinnorna som ser ut som hans idealbild är med all sannolikhet inte detta.

Ja precis så är det! Det är männen som skriver en sån här lista som förolämpar kvinnor genom att beskriva dom som knulldockor.
  • EnAnonumius
    EnAnonumius skrev 2015-12-13 01:46:47 följande:
    TS hur lång är din kuk?
    Bumpar min fråga...
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Eena

Åh herregud, så glad jag är att jag är vuxen och umgås med vuxna män och inte med pojkar som skriver listor på vad tjejer ska göra för att "bli snygga". Har noll intresse i hur många av punkterna jag uppfyller och uppenbarligen har ingen av de män jag träffar det heller.

• Asirna

Haha bara pojkvaskrar eller de som inte får något ligg som skriver så! Cool

• Anonym (Behövs det)
    Anonym (Snygga tjejer) skrev 2015-12-12 15:05:51 följande:

7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår
    8. Skaffa en bra personlighet om du inte har det

!

Behöver verkligen brunetter  färga det till blont? 
    vad för personlighet krävs för att tjejer ska lyckas träffa killar? 
  • Anonym (ehhh)

Det skulle vara intressant att se om TS ändrat uppfattning nu när han blivit byxmyndig!

Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)