• Anonym (Snygga tjejer)

Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)

1. Spara långt hår tills håret når axlarna eller ryggraden, fan vad sexigt
    2. Om du är 165 cm lång så är 50-55 kg perfekta vikten
    3. Skaffa snygga kläder
    4. Sminka dig, men inte för mycket smink
    5. Träna på gym och få den perfekta kroppen & rumpan, lagom vältränad tjej går aldrig fel
    6. Fixa silikonbröst om du har A-kupa
    7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår
    8. Skaffa en bra personlighet om du inte har det

Detta är allt du som tjej behöver för att bli snygg, en majoritet av killarna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon kille som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom.

Detta är det ni tjejer behöver veta för att bli så snygga som det går, ha en bra dag! Glad

• Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)
  • Anonym (Bella)
    Anonym (Snygga tjejer) skrev 2015-12-12 15:05:51 följande:

1. Spara långt hår tills håret når axlarna eller ryggraden, fan vad sexigt

2. Om du är 165 cm lång så är 50-55 kg perfekta vikten

3. Skaffa snygga kläder

4. Sminka dig, men inte för mycket smink

5. Träna på gym och få den perfekta kroppen & rumpan, lagom vältränad tjej går aldrig fel

6. Fixa silikonbröst om du har A-kupa

7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår

8. Skaffa en bra personlighet om du inte har det

Detta är allt du som tjej behöver för att bli snygg, en majoritet av killarna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon kille som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom.

Detta är det ni tjejer behöver veta för att bli så snygga som det går, ha en bra dag! 

Stort tack för info! Som jag har undrat hur man ska göra för att bli snygg.

1-2 klart!

3. Älskar mina korta minikjolar och gulliga rosa tröjor, det är ju såååå snyggt! Klart!

5. Får börja träna efter glufsandet i jul

6. Silikon har jag i förrådet, så det fixas.

7. Måste genast bleka ner mitt blanka glansiga hår och göra det platinablont och torrt!

8. Får höra på ICA om de säljer bra personlighet på burk eller om det är kilopris på det.

Sedan är det du och jag för resten av livet, baby!
  • j a d e

Vad hände med Passagen och Lunarstorm och allt det här? Skulle annars föreslå kommentarsfält i Aftonbladet men de har väl en åldergräns?

• Anonym (Snygga tjejer)
    Anonym (n) skrev 2015-12-12 15:33:09 följande:

såna här inlägg blir det när fjortisar tillåts på detta forum

j a d e skrev 2015-12-12 15:52:50 följande:

Vad hände med Passagen och Lunarstorm och allt det här? Skulle annars föreslå kommentarsfält i Aftonbladet men de har väl en åldergräns?

Sedan när blev bry sig om sitt utseende synonymt med 14 åringar?
  • FrökenAvig

Åh jag blonderar ju faktiskt håret, check på den! Nu färgar jag ju iofs mitt hår blått eller rosa efteråt men ändå..

Å andra sidan verkar du inte som en kille jag skulle vilja ha så ingen skada skedd!

• Anonym (753)

Så man kan ha alla rätt på dom punkterna men se ut som Shrek i ansiktet och ändå vara snygg? Bra att veta.

För mig personligen tycker jag det "snygga" sitter i ansiktet.

• Anonym (Snygga tjejer)
    Anonym (753) skrev 2015-12-12 16:00:31 följande:

Så man kan ha alla rätt på dom punkterna men se ut som Shrek i ansiktet och ändå vara snygg? Bra att veta.

För mig personligen tycker jag det "snygga" sitter i ansiktet.

Om vi säger så här, en 5a kan bli en 7a om hon uppfyller dessa kriterier, medans en 7a blir en 9a.
  • Voodoodoll

Antecknat och tagit åt mig samtliga punkter. Har nu bara en fundering; vart köper jag en bra personlighet, TS?

• Anonym (Minipitt)
    Anonym (Snygga tjejer) skrev 2015-12-12 16:11:16 följande:

Om vi säger så här, en 5a kan bli en 7a om hon uppfyller dessa kriterier, medans en 7a blir en 9a.

Är det du igen? Med Brad Pitt , minikuk och röda läppar?

Snälla , sök hjälp.
  • Anonym (jollo)
    Rainbow gg skrev 2015-12-12 15:10:45 följande:

Låter som min dröm-man. Förutom silikonbröst, det ska bytas ut mot hårda bröstmuskler. Nu vet ni vad ni ska göra för att bli snygga killar!

Jasså du vill ha små fjollor till män. Riktiga män färgar inte håret
  • Mantrasina
    Anonym (Snygga tjejer) skrev 2015-12-12 15:56:48 följande:
    j a d e skrev 2015-12-12 15:52:50 följande:

Sedan när blev bry sig om sitt utseende synonymt med 14 åringar?

Det du beskriver är inte att bry sig om sitt utseende. Det är att uppfylla din bild av din drömkvinna.

Tack men nej tack. Du vill uppenbarligen ha en barbie. Skaffa dig en sån så slipper nån stackars osäker tjej råka ut för dig!

PS Alla tjejer bryr sig inte om vad killar önskar av sin tjej utan föredrar att följa sin egen tanke och sin egen vilja istället för att vara en viljelös docka som du verkar vilja ha. 

Lycka till med barbien!

Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)