• Anonym (Snygga tjejer)

Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)

1. Spara långt hår tills håret når axlarna eller ryggraden, fan vad sexigt
    2. Om du är 165 cm lång så är 50-55 kg perfekta vikten
    3. Skaffa snygga kläder
    4. Sminka dig, men inte för mycket smink
    5. Träna på gym och få den perfekta kroppen & rumpan, lagom vältränad tjej går aldrig fel
    6. Fixa silikonbröst om du har A-kupa
    7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår
    8. Skaffa en bra personlighet om du inte har det

Detta är allt du som tjej behöver för att bli snygg, en majoritet av killarna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon kille som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom.

Detta är det ni tjejer behöver veta för att bli så snygga som det går, ha en bra dag! Glad

• Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)
  • molly50
    Anonym (Snygga tjejer) skrev 2015-12-12 15:11:46 följande:
    Innerst inne bryr ni er, men självklart vill du leva i förnekelse... Detta är inte bara i mina ögon hur man blir snygg, andra har också sagt detta till mig massor med gånger.
    Så din lilla bekantskapskrets representerar vad alla svenska män tycker?
    Eller jag kanske ska skriva pojkar. För du verkar inte särskilt gammal som känner att du måste lägga upp en sådan lista.

Själv motsvarar jag inte alla punkter på din lista.
    Jag har långt hår ner till midjan,mellanblont.
    Jag har e-kupa utan silicon och jag är kurvig men lite mullig.
    Det som däremot stämmer in är väl personligheten och längden.
    Och min man älskar mig precis som jag är. Det du!
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (jules)

Jag tycker det verkar sjukt tråkigt att vara "alla killars drömtjej". Träna, men inte för mycket. Sminka dig, men inte för mycket. Ha axellångt brunt eller blont hår, var 165 cm lång och väg minst 50 men högst 55 kg. Operera brösten för alla killars skull om de råkar vara storlek 75A. I andra trådar kan man läsa att "alla killars drömtjej" är 170 cm lång och trådsmal och inte umgås med killar eller festar. En annan tråd påstår att tjejer som har lila hår och har anime som största intresse är alla killars dröm. Andra tycker att det räcker med en enorm rumpa Flört

Skaffa snygga kläder, vad innebär det? Vit skjorta, pennkjol, fishnets och lårhöga stövlar? Tights, tunika och ballerinaskor? Jeans, urringat linne och sneakers? Odd molly-kofta och Hunter-stövlar matchat med en Michael Kors-väska? Baggyjeans, Dr Martens och flannelskjorta? Sommarklänning och flipflops? Clubwear och stilettklackar? "Snygga kläder" innebär olika saker för alla.

Vad innebär "bra personlighet"? Att man är snäll? Att man är utåtriktad? Att man inte stjäl, ljuger eller slåss? Att man är blyg? VAD är en bra personlighet, finns det något universiellt svar på detta?

• Kereza

Du, det är okej - du hittar säkert en realdoll du får nuppa så snart kulorna faller, ska du se :) 

• Tribute

Åh tack snälla! Den här tråden var sannerligen till hjälp! Jag behöver alltså bara skaffa den PERFEKTA rumpan och silikonbröst för att duga? :D Samt krympa både gällande vikt och längd. Det är lätt gjort!

Tur att min sambo och mina tidigare killar inte är så uppblåsta :)

• MissNastrax

Hej TS A-kupa här, tillsammans med en snygg kille (mycket snyggare än mig) som brudarna raggar friskt på när vi är ute, blev aldrig nobbad när han var ute och raggade som singel osv.... han skulle ej bli glad om jag blev blond fast hans ex är blonda (vad han valt tidigare) och han hade ärligt talat lämnat mig om jag opererade mina bröstet till silisar för han hatar fake, iofs mina bröst de första han ens velat pilla på under sex öht..

• Nalldine

Hahahahah! Vilket roligt inlägg. Men jag tror du missr poängen. Vi tjejer gör oss inte fina för att behaga killar, vi gör oss fina för att behaga oss själva.

ps fler tjejer än killar får ligg ändå så om rikta du fokus på hur man "hottar up" killarna istället.

• Zombie von Rymmen
    Rainbow gg skrev 2015-12-12 15:10:45 följande:

Låter som min dröm-man. Förutom silikonbröst, det ska bytas ut mot hårda bröstmuskler. Nu vet ni vad ni ska göra för att bli snygga killar!

Hihi !

j a d e skrev 2015-12-12 15:52:50 följande:

Vad hände med Passagen och Lunarstorm och allt det här? Skulle annars föreslå kommentarsfält i Aftonbladet men de har väl en åldergräns?

<3 åh Lunarstorm..!

Anonym (åh) skrev 2015-12-12 17:29:16 följande:

Men det är kört för mig! Jag är 181 lång! Hur ska jag bli 165????

S c h n a skrev 2015-12-12 17:40:45 följande:

Fan också 

Smecker skrev 2015-12-12 17:56:32 följande:
    Lyssna inte på honom, jag lovar att du kommer hitta någon som älskar dig precis som du är.

S c h n a skrev 2015-12-12 18:11:36 följande:
    Åh, nu känns det mycket bättre 
    <3

• suziz
    Anonym (Snygga tjejer) skrev 2015-12-12 15:05:51 följande:

1. Spara långt hår tills håret når axlarna eller ryggraden, fan vad sexigt
    2. Om du är 165 cm lång så är 50-55 kg perfekta vikten
    3. Skaffa snygga kläder
    4. Sminka dig, men inte för mycket smink
    5. Träna på gym och få den perfekta kroppen & rumpan, lagom vältränad tjej går aldrig fel
    6. Fixa silikonbröst om du har A-kupa
    7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår
    8. Skaffa en bra personlighet om du inte har det

Detta är allt du som tjej behöver för att bli snygg, en majoritet av killarna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon kille som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom.

Detta är det ni tjejer behöver veta för att bli så snygga som det går, ha en bra dag! Glad

1. Nej, hatar att ha långt hår
    2. Nej, finns ingen perfekt vikt som fungerar för alla
    3. Nej, jag har de kläder jag trivs i
    4. Nej, orkar inte
    5. Nej, är ju alldeles för tråkigt
    6. Nej, nej, nej
    7. Nej, alla passar inte som blondiner
    8. Hur vet man det?
  • detkanskefunkar
    Hahaha!

Åh tack så mycket, ts , för ditt inlägg. Jag behövde verkligen få skratta lite, och ditt inlägg gav mig ett riktigt gott skratt !

Och var inte orolig, jag förstår givetvis att det hela är ett skämt och att du inte är fullt så korkad som du framstår.

God jul!
  • Sauerteigtante

Hej ts. Jag är helt övertygad att du kommer hitta några småtjejer i din omgivning som gärna tar till sig dina kvinnofantasier. Då kan ni sedan tillsammans lyssna  på Aquas Barbiesong "Life in plastic, It´s fantastic......." Då kan du också berätta för dem att du vill bli brandman när du blir stor.

Du vill ha den perfekta kvinnan och jag ville gifta mig med Steven Seagal i den åldern. Ja, livet kan vara så orättvist Gråter.

Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)