• Anonym (Snygga tjejer)

Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)

1. Spara långt hår tills håret når axlarna eller ryggraden, fan vad sexigt
    2. Om du är 165 cm lång så är 50-55 kg perfekta vikten
    3. Skaffa snygga kläder
    4. Sminka dig, men inte för mycket smink
    5. Träna på gym och få den perfekta kroppen & rumpan, lagom vältränad tjej går aldrig fel
    6. Fixa silikonbröst om du har A-kupa
    7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår
    8. Skaffa en bra personlighet om du inte har det

Detta är allt du som tjej behöver för att bli snygg, en majoritet av killarna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon kille som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom.

Detta är det ni tjejer behöver veta för att bli så snygga som det går, ha en bra dag! Glad

• Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)
  • Aniiee

Den kvinnliga delen av mig säger: Jahapp, där rök det livet. Ingen kille vill ha mig.

Den manliga delen av mig säger: TS är fullständigt för liten i huvudet för att någonsin ha fått en tjej.....

Men det skulle vara intressant om TS gjorde en lika dan lista för manliga attribut, så jag kan checka av den också....

Why do christians celebrate the birth of a jewish baby on the day of a pagan festival?
  • MammAmma
    Anonym (Snygga tjejer) skrev 2015-12-12 15:05:51 följande:

3. Skaffa snygga kläder

5. Träna på gym och få den perfekta kroppen & rumpan, lagom vältränad tjej går aldrig fel

7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår

Detta är allt du som tjej behöver för att bli snygg, en majoritet av killarna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon kille som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom.

Detta är det ni tjejer behöver veta för att bli så snygga som det går, ha en bra dag! 

Okej, jag spelar väl med då! Hmm, nu ska vi se...

1. Nope. Mitt hår växer inte längre än max till axlarna. Har försökt allt för att få det att växa längre än så - no dice.

2. Jag är 160 cm och väger 64 kg. Skulle jag väga 50-55 kg skulle jag se ut som Skeletor. No thanks på den.

3. Det var en ytterst subjektiv punkt! Enligt mig är mina kläder helt okej, annars skulle jag ju inte köpt dem.

4. Cc-puder, rouge och mascara. Done!

5. Träna? Över min döda kropp! Jag är 'vältränad' utan att jag behöver jobba för det. Dvs, jag SER tränad ut

6. Ingen A-kupa, alltså ingen silikon.

7. Jag passar inte alls i blont hår då jag är för mörk för att det nånsin skulle se naturligt ut. Sen är jag inte så mycket för den där gula halm-looken.

8. Min personlighet är awesome som den är, thank you very much!

Skulle jag följa dina 'råd' skulle jag se ut som en anorektisk meth-junkie på anabola xD
  • Fjäril Vingad

3. Skaffa snygga kläder

Detta är det ni tjejer behöver veta för att bli så snygga som det går, ha en bra dag! 

Tack, men jag ser ut precis hur fan jag vill och så får männen gilla mig som jag är eller låta bli.

Mitt liv går inte ut på att behaga män med mitt utseende så till den milda grad att jag ändrar på allt.

Och tänka sig! Mina män älskar mig precis som jag är!
  • Nevihc

3. Skaffa snygga kläder

Mycket märkligt.

Jag är kortklippt, men naturligt blond. Är 163 cm lång och väger nästan det dubbla av 50 kg. Har varken a-kupa eller silikon. Har varken tid eller lust att ägna mig åt smink, snygga kläder och träning. Ändå finner min sambo mig otroligt attraktiv och charmig. Jag måste genast be honom dumpa mig eftersom jag inte passar in i denna mall..
  • Anonym (hm)

Skit också! 
    Två och en halv punkt som det sket sig på...
    tränar inte, har små bröst och brunt/svart hår!!

Det är ju tur att jag haft den lyckan att inte träffa ytliga killar....

• Deacon

Punkt 8 agree, men det går åt båda hållen. De flesta människor, kvinnor som män, föredrar en person med en trevlig personlighet framöver någon otrevlig. Sen är förstås toleransen för otrevligheter olika så en person som är otrevlig för den första behöver kanske inte uppfattas som like otrevlig av någon annan.

Punkt 1-7... i  något fall skulle jag säga fel jag tycker helt annorlunda, men i de flesta fall skulle jag säga att det TS skriver kan diskuteras.

Summa summarum, smaken är olika men den kvinna som vill göra succé hos TS vet iaf vad som gäller

• Anonym (tuy)

Åh men tack! Jag har precis insett att "jag går fel". Det måste bero på att jag inte tränat min rumpa på gym, så nu ska jag göra det så att jag blir en lagom vältränad tjejer för sådana "går aldrig fel". Det är ju hemskt att "gå fel". Tänk var man kan hamna om man går fel, tex i skogen när man ska till stan, eller hos ett litet hårigt troll när man vill till en snygg prins.

• Anonym (?)
    Anonym (Snygga tjejer) skrev 2015-12-12 15:16:29 följande:
    Om jag inte var vid liv skulle jag inte kunna skriva denna tråd. Tyst
    Du vet inte vad skaffa dig ett liv betyder va ts?
  • nevermind
    Anonym (Snygga tjejer) skrev 2015-12-12 15:11:46 följande:
    Innerst inne bryr ni er, men självklart vill du leva i förnekelse... Detta är inte bara i mina ögon hur man blir snygg, andra har också sagt detta till mig massor med gånger.
Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)