• Anonym (Snygga tjejer)

Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)

Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)

1. Spara långt hår tills håret når axlarna eller ryggraden, fan vad sexigt
    2. Om du är 165 cm lång så är 50-55 kg perfekta vikten
    3. Skaffa snygga kläder
    4. Sminka dig, men inte för mycket smink
    5. Träna på gym och få den perfekta kroppen & rumpan, lagom vältränad tjej går aldrig fel
    6. Fixa silikonbröst om du har A-kupa
    7. Blondera håret, brunetter känns OK men om du har annan hårfärg än brunt och blont så bör du fundera på att färga håret till blont hår
    8. Skaffa en bra personlighet om du inte har det

Detta är allt du som tjej behöver för att bli snygg, en majoritet av killarna håller med mig på minst 6/8 punkter som jag har skrivit upp kan jag garantera, kommer säkert vara någon kille som ljuger för att dom måste vara så PK som det går eller så trollar dom.

Detta är det ni tjejer behöver veta för att bli så snygga som det går, ha en bra dag! Glad

• Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)
  • Anonym (hårig)
    MammAmma skrev 2015-12-12 20:31:03 följande:
    1. Nope. Mitt hår växer inte längre än max till axlarna. Har försökt allt för att få det att växa längre än så - no dice.

Det är lugnt! TS skriver ju att det räcker med att håret når ner till ryggraden, och det gör det ju på de flesta som inte är rakade i nacken.
  • Anonym (HAHA)

Tack för en bra guide till hur en slipper idioter som du. Kyss

• Anonym (Special kind of crazy)

Jag har gjort det till en särskild poäng att inte attrahera alla män, det är bara jobbigt.

Den som inte orkar fäktas med mitt dryga intellekt och står ut med att jag tjänar bättre och jobbar mer får inte glädjen av mina ursnygga naturligt stora bröst och min stora samling fetishwear heller.

Sucks to be you. Cool

• Anonym (Cruella)

TS önskar sig en Barbiedocka i humanstorlek. Ja, det finns en hel bimbos som är dumma nog att transformera sig till Barbie om de inte har de naturliga förutsättningarna vill säga. Du är väl en Ken, TS?

• Anonym (.)
    Anonym (Cruella) skrev 2015-12-13 12:07:23 följande:
    TS önskar sig en Barbiedocka i humanstorlek. Ja, det finns en hel bimbos som är dumma nog att transformera sig till Barbie om de inte har de naturliga förutsättningarna vill säga. Du är väl en Ken, TS?
    Problemet är att det finns fler Ken än det finns Barbies. Många fler snygga män än snygga kvinnor. Vissa menar att Gud hade svårigheter när han tillverkade kvinnan, bara var 10:e lyckades.
  • Björnmossa
    MammAmma skrev 2015-12-12 20:31:03 följande:
    Okej, jag spelar väl med då! Hmm, nu ska vi se...

1. Nope. Mitt hår växer inte längre än max till axlarna. Har försökt allt för att få det att växa längre än så - no dice.

2. Jag är 160 cm och väger 64 kg. Skulle jag väga 50-55 kg skulle jag se ut som Skeletor. No thanks på den.

3. Det var en ytterst subjektiv punkt! Enligt mig är mina kläder helt okej, annars skulle jag ju inte köpt dem.

4. Cc-puder, rouge och mascara. Done!

5. Träna? Över min döda kropp! Jag är 'vältränad' utan att jag behöver jobba för det. Dvs, jag SER tränad ut

6. Ingen A-kupa, alltså ingen silikon.

7. Jag passar inte alls i blont hår då jag är för mörk för att det nånsin skulle se naturligt ut. Sen är jag inte så mycket för den där gula halm-looken.

8. Min personlighet är awesome som den är, thank you very much!

Skulle jag följa dina 'råd' skulle jag se ut som en anorektisk meth-junkie på anabola xD
    Skeletor är oerhört vältränad.
  • Anonym (.)

Konstigt att så många kvinnor övervärderar sitt utseende och sin personlighet.

• kaffe

Jag tror dom flesta tjejer är medvetna om att killar går i gång på tjejer som har dom attributen du räknar upp i ts.  Det är inte dirkekt någon nyhet. Killar är som reptiler, vet man det du skriver ovan och använder sej av det har man 95% av killarna i sitt våld. Grejen är bara att den typen av killar som i första skedet attraheras av yttre attribut är fruktansvärt tråkiga och intetsägande. Därför klär jag alltid ner mej när jag ska ut.  Det är då man träffar dom riktiga guldkornen, dom som är roliga att slänga käft med över en öl och som inte har som enda mål att ragga upp en. 

• Liten ekorre
    Anonym (.) skrev 2015-12-13 12:15:33 följande:
    Problemet är att det finns fler Ken än det finns Barbies. Många fler snygga män än snygga kvinnor. Vissa menar att Gud hade svårigheter när han tillverkade kvinnan, bara var 10:e lyckades.
    Skulle säga tvärtom faktiskt. Den kvinnliga kroppen är så snygg. Den manliga, not so much.
  • MammAmma
    Björnmossa skrev 2015-12-13 13:00:00 följande:

Skeletor är oerhört vältränad.

Okej då, men du fattar vad jag menade! xP
Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)