Empan86 skrev 2015-12-28 12:51:28 följande:
Hej, jag känner mig orolig. Har sedan 2 veckor tillbaka (runt ÄL) haft ont i ländryggen och i höger äggstock. Det är inte bara en molande verk utan det känns ordentligt. Har haft humörsvängningar/gråtmild. Och ömma och styva bröstvårtor från och till. Har tagit 2 tester som visar negativt. Funderar att gå till vårdcentral men dom kommer skicka hem mig i avvaktan på mens som ska komma på fredag 1/1. (Regelbunden) jag är orolig pgr av att smärtorna idag känns som knivar på höger sida. Det ryggonda har lugnat sig och känns bara ibland. Man har läst om cystor etc.. Några råd? Har någon varit med om samma sak?
Hej förstår din oro hade så en gång för 2 år sedan hade pms/gravsymtom ont i ländryggen och ena äggstocken osv.
Åkte iväg till vårdcentralen men de såg inget konstigt tog ett gravtest på mig som var negativt. Skulle höra av mig om mensen inte kommit inom en vecka.
Efter ca 3 veckor med symtom så kom mensen tror helt enkelt att jag hade sen äl och väldigt mycket pms. Eller att jag inte hade mån äl alls den månaden.
Tycker dock du ska ringa vårdcentralen om du är orolig så kanske du kan få snar varför eller i alla fall få en undersökning på att allt är okej.