• smulis85

Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?

Hej alla!
    Började baby verkstan i november men fick mens precis och undrar nu om de är fler som är runt 30år som försöker bli gravida med första barnet som vill följas åt?

Jag är 30år och min man 31
    Denna månad blir andra försöket för oss och har bim i början av januari nån gång, lite osäker då menscykeln är lite oregelbunden.

Hoppas på en trevlig nyårs present :)

• Svar på tråden Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?
  • Sara86

De hör köpte jag på Kronans Apotek.

AsryAvot skrev 2015-12-17 21:00:45 följande:

Tack för tipset :) Ska läsa lite mer om det här. Och hoppas på det bästa!

• smulis85

Då är äl på g för min del :) lite tidigare än förra månaden. Då blir min bim den 3:e januari :)

• Sara86

Lycka till!

smulis85 skrev 2015-12-18 23:52:24 följande:

Då är äl på g för min del :) lite tidigare än förra månaden. Då blir min bim den 3:e januari :)

• AsryAvot
    Sara86 skrev 2015-12-18 07:38:02 följande:

De hör köpte jag på Kronans Apotek.

Tack tack! Ska jämföra den med b-vitaminerna i min multivitamin.
  • AsryAvot
    smulis85 skrev 2015-12-18 23:52:24 följande:

Lycka till! Enligt natural cycles bör min äga rum om exakt en vecka, det blir med andra ord en aktiv jul hehe!
  • smulis85
    Sara86 skrev 2015-12-19 07:27:04 följande:

Lycka till!

Tack! Nu håller jag tummarna för de nya året :)
  • smulis85
    AsryAvot skrev 2015-12-19 17:43:51 följande:
    Lycka till! Enligt natural cycles bör min äga rum om exakt en vecka, det blir med andra ord en aktiv jul hehe!
    Tack! :) härligt vid jul brukar man ju vara lite ledig är ju positivt då man kanske inte är så stressad :)
  • smulis85

Då var äl över för min del. Hur går det för er som har bim snart känner ni någonting?

• Villhabarn29
    smulis85 skrev 2015-12-20 16:31:40 följande:

Då var äl över för min del. Hur går det för er som har bim snart känner ni någonting?

BIM tisdag. Plussade svagt i fredags och starkare på cb idag, men veckoindikator sa icke gravid. Det sticker där nere, är kissnödig på natten och har ömma bröst. Håller tummarna för dig!
  • smulis85
    Villhabarn29 skrev 2015-12-20 16:39:07 följande:
    BIM tisdag. Plussade svagt i fredags och starkare på cb idag, men veckoindikator sa icke gravid. Det sticker där nere, är kissnödig på natten och har ömma bröst. Håller tummarna för dig!
    Grattis!! Har för mig att den med veckoindikator ska man inte testa med förens bim så då är de ju inte så konstigt om man får negativt med de testet.
Svar på tråden Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?